• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    *ramlar av stolen* AJ!

Tack för dagens skratt!! FINNS såna människor??? Hahahaha... Jag kan inte sluta

• _koko_

Har hört talas om en tjej (en kollegas kompis fru), som var som en kanin - bokstavligt talat! Flera gånger om dagen varje dag...

• Page

*skrattar så att knäckemackan skvätter ur munnen*
    Kände igen mig själv i Snart så kollega, tack och lov inte i Victorys.

• _koko_

Ang sex alltså. :)

Menade inte att blondiner är som kaniner... :D

• Victory

Jag kom på ett annat symptom som jag haft de senaste dagarna: ömma boobisar, eller åtminstone bröstvårtorna. Men det var väl ett symptom på äl eftersom jag hade det förra veckan. Men jag brukar inte känna så. Dessutom gav äl-testet utslag, det har det aldrig gjort tidigare. Kanske brukar jag inte ha äl och så hade jag det nu...? Åh, synd att vi (=min man) inte lyckades Vem vet hur länge det dröjer till nästa chans om jag inte har äl varje gång!!?

• Page

Victory, deppa inte än. Läste någonstans att spermier kan överleva upp till 5 dagar. Ni kanske hann få till det iaf.

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jäklarns vad ni var aktiva idag då.

Muggles: angående möhippa. Tala om att du inte hinner. Skulle aldrig fixa den möhippam.

Sen håller jag absolut inte m,ed om att et blir så om man inte har tärna. Jag hade visserligen tärna. Min allra äldsta bästis. Men hon bor låååångt bort och kunde inte ens vara med påmöhippan.
    Men det skulle aldrig vara ett problem. har ett super tajt tjej gäng där vi är 12 st som hållt ihop i.... många tiotals år. och det är alltid det gänget som fixar för alla. Sen bjuds liksom alla andra som ska vara emd på bröllopet som kusiner och elände. in.

Så det behöver inte alls vara en tärna, det beror liksom på ens umgänge.

sexxxxx
    åhhhhh inget sug alls vill bara sova.
    Känner mig totalt asexuell men det bästa är vel att maken inte heller är sugen. Men det är trist. Skulle gärna bli MER sexuell

• Victory

Page: 5 dagar säger du...? Tja, vi fick till det på måndag, sen fick jag utslag på testet på onsdag, så jag borde ha haft äl torsdag-fredag. Kaaaaanske....! Om vi har mycket tur! (Men jag ska ändå ställa in mig på att det inte blev nåt så att jag inte blir alltför besviken...)

• Bröllopstokiig

Men Victory, har du fått utslag på ÄL testet efter ÄL? Typ nu?

• Page

Sweet,
    var är du? Bakfull än?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???