• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Men vad bra Mindre! Rätta takter!
    Kommer du ihåg att jag bokade in min resa från Gbg en dag tidigare inför min nästa ÄL i höstas, kanske funkar det för dig med att vara lite förutseende.... jag behövde ju inte åka h em tidigare när det kom till kritan, men det var skönt att man kom hem tidigt till maken ändå.... Nu var det ju mer spontant och inte hets kn*lla o jag ägg

• Moppy

Åhh jag är avis Cicci & co. Tänker också vara hemma så länge det går när den dagen kommer, och kommer sedan byta jobb innan jag kommer tillbaka....

• Victory

Hallå tjejer!
    Jag är hemma från jobbet idag, sjuk. Jag mådde illa och spydde och sen var det bara att åka hem. Tänk om det ändå kunde vara gravid-illamående, men det är det inte, bara vanlig magsjuka... Men på jobbet tror de nog att jag är gravid. Men det här händer titt som tätt när jag ätit nåt olämpligt (känslig mage).

Sen har jag sovit dåligt hela förra veckan och jag funderar förstås om det kan vara ett symtom? Fast jag ska sluta leta symptom för jag hade äl förra veckan men vi fick inte till det. Så det är bara att ställa in sig på att vänta på tanten...

• Page

Japp, senil är jag. Jag har visst adressen. Jag mejlar bilden till dig muggles så kan du sätta in den när du har tid.

Ser fram emot att se Lapinette också!

• Page

Ni som är i välsignat tillstånd...
    Hur fungerar 6:et nu? Känns det annorlunda? Ont, mindre lust?

• Liten med Mindre

Stackars dig Victory. Magsjuka som är så hemskt! Det är ju en liten tröst om det skulle vara graviditetsillamående, annars är det ju bara totalt onödigt. :(

(Fast frågar du en gravid som mått illa länge så tycker hon nog annorlunda.)

• Bröllopstokiig

Jag har mycket MER lust kan jag säga, i natt drömmde jag till och med att jag hade värsta sexet med någon, det var inte min man i allafall *HJÄLP*. Men det var bra
    Tydligen ska det bli som värst runt vecka 24, då är man stört k*t har jag hört!

• Victory

Jaa, jag tänker att om jag blir gravid och drabbas av innamående ska jag bara njuuuuta av det! Fast vi får väl se...

• Liten med Mindre

Jag är rädd för att tappa lusten om jag blir gravid och mår illa, känsliga slemhinnor, trött...

Det skulle liksom vara droppen för sexlivet - efter en massa tandborstsex. Och sen kommer obehag från förlossning och småbarnsperiod utan sömn.

Det skulle bli ett konststycke utan like att locka fram lusten igen efter det.

Hoppas att den inte försvinner...

• Page

Hehe, Cicci! Då finns det några fördelar med att vara gravid. Du pratar inte i sömnen hoppas jag för din mans skull?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???