• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Hej hej! Nu har jag masat mig hit igen. Fortfarande lite deppig, men iallafall inte under isen längre...

Ska till gyn nästa vecka (JÅ på mamamia)och hoppas på några riktigt bra svar!
    Jag är ganska säker på att det är något knas på G. Mensen är konstig (niagarafall!) och med stora slemblobbar (OK, kanske lite väl äckligt, t.o.m. i vvår frispräkiga tråd) och det brukar den inte vara. Har fortfarande lite ont i äggisarna...

Page, så himla trist! Jag hoppades ju på dig nu när det inte funkade för mig. Fan!

Lapinette och Sweet, håller tummarna för er denna gång!

Funderar på att boka in nån skojig resa bara för att bli gravid! Det verkar ju funka bra! ;)

• nenne78

storasystern
    usch då, låter konstigt. men det är säkert ingen fara, jag tror att man har blivit mer uppmärksam på mensen mot vad man varit tidigare. Jag tyckte varje gång att den var annorlunda. Mer röd, längre, mer brunt, tunnare, tjockare, mindre ont, mer ont... Så jag håller tummarna för dig!

Skönt att du har krupit fram från deppmanteln också. Det är skojsigare här utanför!

• _koko_

Storasystern - tycker fortfarande det låter som ett tidigt missfall. Bra att du fått tid hos JÅ, det är alltid skönt att kolla upp att allt står rätt till!

• _koko_

nenne - väldigt generöst av dig, vet din man om att du rear ut honom på nätet??? :D :D :D :D :D

• nenne78

_koko_
    han har inte så mycket att säga till om nu när jag har bildat enväldig regering (för det är väl så det blir när man gift sig?!?!?)
    Han får ju ändå en liten slant att köpa sig något fint för.

• nu är jag fruL

syrran
    tycker också att det låter som ett tidigt MF. Bra att du fått tid hos gyn. Alltid bra att kolla upp att man ser ok ut.

nenne: snällt att han får några slantar

• nenne78

jag vet, jag är så himla generös! *sträcker på mig*

Jag menar, dels får ju ni ta del av denne förtjusande välhängde man som infriar allas önskningar (håller handen och gör hoppsasteg till affären, tar initiativ till att byta gardiner och trycker upp dig mot dörren och kysser dig i nacken bara för att han tycker du är så sexig i mysbyxor och huvtröja), å sen får han en femma som han kan göra vad han vill för. It's a win-win situation.

• nenne78

å jag får ändå all uppmärksamhet och fotmassage jag behöver. Å en begynnande förmögenhet som jag ska shoppa loss choklad, nya svandunstofflor och en DVD-box med Sipmsons (alla säsonger)

• nu är jag fruL

åhhhhh gör hoppsasteg... kan man önska mer av en man

• Snart så....

*nöjd*
    Nu har jag fått mat i magen :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???