• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Frisören alltså...

• nenne78

_koko_
    ja, vi drar nog igång i mitten på maj igen, dammar av pistolen och provksjuter i soffan innan vi går på det tunga artilleriet med Bisolvon, RR och spermiecentrifug till sommaren.

• Snart så....

Ja blev ju sjukskriven så var tvungen att berätta för chefen men han verkar ha tagit det bra.
    vi ska sitta en stund efter lunch och gå igenom allt. Ska ju vara iväg på inskrivning, till sös mm under jan så det är bra att han vet om allt. (varför jag kommer vara borta rätt mkt)

Annars mår jag ganska bra
    *äta regelbundet
    *fått börja äta och kissa mitt i natten
    *brösten är stora men är bara lite öma nu
    *kondisen är helt väck
    *sover och drömmer konstigt
    *illamående när jag inte äter regelbundet
    *TJOCK om magen, många byxor har jag redan fått lägga undan. Har numera bara TVÅ par som inte krossar magen. Hmmm ska nog handla några till

• nenne78

Mindre
    ooh jag skulle kunna flytta dit bara för att kunna klippa mig hos henne.
    Det är inte många frisörer som har fattat hur mitt hår funkar.

• Snart så....

hahhah tog kort på magen i helgen och SATAN vad stor den redan blivit fast mkt tror jag är att jag är svullen.

Cicci, muggles mm hur ser era magar ut?

• nu är jag fruL

låt bara inte pistolen bli FÖR dammig nenne
    fast med ert 6ande så är vel det inte någon risk

kokos
    jobbigt med biverkningar
    kommer hålla mina tummar så sjuuuukt hårt för dig i maj. Åhhhhh vad jag längtar dit....

är det verkligen ingen som är så här jobbigt trött? är det bara jag?
    fast å andra sidan jag har klarat mig från illamående och då är alllt okej.
    Snartis är det illamående över?

mindre: skulle ni bara skjuta på sön och onsdag? det tycker jag är för lite....
    MERA 6 tycker jag
    det ska ta nu för dig har jag bestämt....
    det ska självklart ta för ALLA er i tråden nu...bara så ni vet.

Sweet grattis till avklarad rapport. verkligen tufft jobbat förra veckan!

• Snart så....

på tal om nästäppa, jag har opererat näsan 2ggr så måste passa mig för nässpray så använder en annan variant som fungerar bättre. Budesonid- mot allergiska besvär.

• nu är jag fruL

snartis
    Min kondis är också helt väck. SKITJOBBIGT att rida ett pass.
    orkar absolut inte skänkla, benen klarar inte. Så det är inte bara kondisen som är borta, styrkan också.

Jag kan inte heller ha mina brallor längre. Till och med låren har blivit större, inte bara magen.

Hmmmm så mycket vin som jag hinkade innan och har slutat med så är det konstigt att jag inte krympt som cicci

• Bröllopstokiig

Snartis: Jag har inte någon svullen mage, gick in i vecka 15 i lördags och jag kan ha alla mina vanliga kläder och skärpet är på samma "hål"... Men i början var jag lite svullen, tarmarna sväller ju hela tiden och flyttar sig olika veckor, så jag tror det är lite beroende på hur de lever sina liv där inne.

På ett sätt är jag glad att det inte syns, eftersom jag INTE ska kläcka ur mig ngt på jobbet. Men samtidigt längtar jag lite efter min mage och få visa hela Sverige att jag är gravid! Min make tycker att det syns, men jag tror det är önsketänkande

Frullan; jag är och har inte varit särskillt trött, inte mer än vanligt i allafall. Tror det är vädret som påverkar lite med (förutom kroppens förändring).
    Det jag reflekterade över var i julas snarare, ivecka 11, så var jag ganska trött. Men jag har inte tillåtit mig att känna efter så mycket eftersom jag jobbat hårt, men när man väl trappade ner tempot i julas så kände jag mig lite hängig.... det är allt så att säga!

Mina symptom:
    Kissig ganska ofta!
    Nästäppa.
    Gasig i magen!

• Snart så....

Frullan, jag hade bara den där EXTREMA tröttheten i några dagar. Stackars dig om det är det du har än!! Det är en känsla som att man inte har sovit på en vecka trots att man precis klivit upp.

Illamåendet är nästan helt borta så länge jag äter regelbundet. Gör jag inte det så mår jag illa och får ont i magen
    Kanske därför så stor mage?? :(

Hur klarar du rida?? Faaan jag kan inte ens gå till affären utan att vara helt slut när jag kommer hem. Hoppas det går över snart...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???