• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Stat september: hur är det nu, har du plussat nu igen?

• Moppy

Start Sept... jag läste ditt sista inlägg nu och ser att du inte verkar ha plussat. Sorry! :(

Faen att det ska vara så himla svårt att få till det...

Förresten, är det ngn av er som varit och undersökt er (eller maken) för att se att allt ligger rätt till? jag menar, finns det ngt sätt en gynekolog kan undersöka om ens ägg är ok?

• sweetstreet

Heeeej Moppy och heeej Nenne!!!!!
    Kul att se er i tråden igen! Ni har varit saknade!

Och nej januari har inte alls varit någon plussitiv månad hittills. Trist. Det var ju värsta plussitiva vågen i december men det verkar inte som att det går så bra att surfa vidare på den.

• Moppy

vet inte vad som hände där...

• sweetstreet

Haha! Det ser lustigt ut Moppy!!!

Viskade du eller????????? :D

• Moppy

Hej Sweetan! Hur är läget i Staterna? När BIMar du, tjejen?

• sweetstreet

Har ingen aning om ifall man kolla äggen sådär bara. Gissar att man måste ta ut ägg för att se om det är ngot lurt? Och det är väl jättkomplicerat, typ som inför en äggdonation med hormonbehandling och operation. Jag vet inte om man gör det "normalt". sedan är det ju lite lurigt eftersom man säkert har många ägg som inte är å bra, men även många som är de. Så det är väl lite slumpen som avgör vilken månad det råkar vara ett bra ägg som mognar?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???