• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

men jag äääääääääääälskar punch eller stavas det punsch
    ähhh ni fattar gul, söt, simmig dryck me ALKOHOL i och alltså GOOOOOOOD.
    VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

kokos
    jag VET att ni har plastlakarn! Fast oftast så håller ni till i badrummet när ni kletar.
    Glöm inte att vi är syskon... vet allt!

• _koko_

Ja, blir varm i kroppen när jag tänker på hur roligt man hade i snön när man var liten. Och större med för den delen - väldigt roligt att ha snöbollskrig med sin älskling. :)

Hahaha, ja, det är mer PRAKTISKT att vara i badrummet, så det har du förstås rätt i!!! :D :p

• _koko_

rätt i att vi håller till där menar jag. :D

Gillar fö inte punsch, det är för sött för mig. Så den får du behålla när jag tömmer barskåpet!

• Lapinette

Jessie76 - reblochon hittar du säkert i en välsorterad ostaffär (de är runda och man brukar skära upp dem i 2-4 bitar och lägga på). De luktar inte! Har faktiskt gjort tartiflette själv ett par gånger...men glömt alla som ska vara i.

• Lapinette

Allt sånt där tjafs som ska drickas till kaffet (liksom kaffet) kan jag var utan. Tacka vet jag vin och champagne! .... eller som vi ska ha nästa helg drinkar på bredden, ledden och tvären!!!

• Liten med Mindre

Håller på att uppfostra maken i att ha kuddkrig.

För honom är det viktigast att vinna - dvs klämma fast mig med armar och ben (eller det faktum att han är tyngre och längre), och sen banka på med kudden.

För mig är det viktigare att ha kul och busa runt med kuddar. Han börjar långsamt förstå.

Tror inte vi är redo för ett allvarligt snöbollskrig. Måste maskera det under "busa i snön" för att det inte ska göra för ont...

• Liten med Mindre

Men - nu ska jag gå hem till min japanska middag!

Trevlig helg! Bon appetit! Skumpa på av alla sorter!

• mugglesfan

Ååååhhhh, vad jag inte har lust att jobba längre! Jag ska hem till en kompis och kolla på video (såå 1900-tal! hon har ingen DVD) eftersom det är svensexa hemma hos oss ikväll. Det blir pizza och ...cola? Ej vin... Men jag kan inte säga att jag är sugen faktiskt, kanske beror på att jag känt mig lite lite skum idag (inte illamående men skum ändå).

• mugglesfan

Är du fortfarande lika trött fruLlan?

Mindre: sexa på ordentligt. Det har blivit mkt mindre snack om sådant sedan Nenne försvann... Mkt matsnack nu. Fast det finns ju ngt som heter mat-orgasm så...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???