• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Hey Girls!!!!

Sweet är på banan igen (obs inte banan = frukten eller likannde symbolik FruLLan!!!!! ;) )!

Fsat jag är kädrigt trött!
    Denna veckan har varit förförlig. men nu är jag på jobbet och ska förshoppningsvis kunna göra klart allt och få iväg det under dagen. Dead line dagen!

Kom inte in i tråden mer igår för jag gick faktiskt ut och drck öl!!!! :)

• Liten med Mindre

Viktualia - vilken sorts "skumpa" tänker du på då? :?

Jag vet vad jag vill förstås...

• nu är jag fruL

jag vill åka snart

afast jag måste säga mest av allt är jag sugen på att klä på mig overol och gå ut och åka pulka ¨
    det ser helt underbart ut med all snö
    åhhh vad kul det vore

och ha varm choklad med punch i en termos

mmmmmmm GOTT

• sweetstreet

Och Lapinette,
    på mitt förra jobba hade vi en fransman ich han gjorde tartiflette!!! MMMMMMMMUMS!!!!! :)

• nu är jag fruL

ha ha ha
    sweetan sitter på bananen och snurrar med ett bakfullt leende på läpparna och mindre vill hem och skumpa
    Det är tider det

• sweetstreet

Och så vill jag skicka tusen varam styrkekramar tilll Syrran. Även hom hon inte läser detta nu. Jag VET verkligen hur det känns och att man bara vill krypa ihop i ett hrön och gråta. Usch. Minns alldeles för tydligt förra månadens besök av tanten :(

Och är faktiskt lite orolig för hur det ska gå om hon kommer på besök denna månden med. Usch. Som sagt förhoppningar och besvikelse. Jävla skit!

• Jessie76

Hahaha.. Koko, tänkte inte på det - sorry

• _koko_

Hehehe... :D

Mindre - jag har sånt där praktiskt fett som man kan dölja med kläder. :D

• sweetstreet

FruLLan!!!

Tja, jag är inte direkt bakis tror jag (sant).... Riktigt så många öl belv det inte igår... :)

• Liten med Mindre

*fnissar*
    Saxat ur hemliga pappans blogg:

-----------------
    Ett tjugotal svenska barn heter Ashley.

Ashley blir ett fult ord för rumpa på ett tjugotal svenska dialekter, föräldrar. Hur kan ni inte tänka på sådant?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???