• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Ha, ha...den storyn missade jag totalt! Men de lyckades sedemera? Jag menar Herr kanin lärde sig hur man skulle göra?

• Liten med Mindre

Jodå, det blev kaninungar. Skam den som ger sig.

• nu är jag fruL

men cicci
    då var du egentligen väldigt kyst. För en snubbe i månaden är ju ingenting att bråka om. Och om du inte är upp i 120 så är du ju sedligheten själv

hmmm kände mig genast väldigt städad eftersom jag genast räknade in åren innan den sexuella debuten
    hoppsan vad fruLlan varit städad.

Ska definitivt berätta för min kompis i kväll att det är så här man ska räkna

HURRA!!!!!

mindre: tyckte det var en mycket upplyftande historia om kaninen. Den är lite som oss alla (fri tolkning )
    vi övar och det blir bara fel i början men tillslut efter lite ihärdigt arbete och tur såååååå smäller det

• nu är jag fruL

KYSK men även väldigt kysst så klart

• Lapinette

Precis! Det är bara att göka vidare...skam den som ger sig.

Några symtpon på tråden (eller är det bara jag som inte har någon som helst arbetslust och är här inne hela tiden)? Mina: jäkla gasig mage

• nu är jag fruL

med fri tolkning så menar jag förståss att jag inte menade att ALLA har gjort felet att bara kört oralt i början och fått klet i ansiktet
    vissa kanske visste var saker och grejer skulle...

MEN jag är ju som sagt väldigt städad, ung och oerfaren

sååååååå

• nu är jag fruL

lapinette
    gaser är JÄTTE bra symptom tycker jag.

Åter till syrrans symptom så måste det ha blivit befruktat den här månaden. Hon hade lite FÖRb mycket bra symptomer.

Men nu håller vi tummisarna för den pippande lilla kaninen
    gaser är bra

• Lapinette

Ha, ha...får då vara glad över alla gaser jag har! Fast jag tror inte det är något litet knyte där inne utan bara jag som har ätit felaktig mat eller liknande.

• Liten med Mindre

Men jag då - sitter med gasig mage och hugg åt livmodern till. Och det är lååååångt till BIM när jag inte ens passerat ÄL. :(

Bestämmer mig nog för att huggen kommer av gaserna, som kommer av julmat, glass, choklad och broccoli.

Blir väldigt fundersam om det finns några "tydliga" graviditetssymtom kvar för mig att få den dag jag nu blir gravid? Har ju prövat det mesta redan i alla andra sammanhang...

• mugglesfan

Japp Lapinette: gaser är mkt bra! Vi har besök av min kollega som är pappaledig sedan årsskiftet. Han är här och fikar och berättade att det kan vara väldigt mysigt ibland och då tittade han menande på mig (jag är enda här som inte har barn ännu). Här på jobbet går de väl bara och väntar på att jag ska kläcka att jag ska ha unge (eftersom vi gifte oss i somras, ska flytta till en fyra i vår och dessutom skaffat kombi nyligen). Jag tänkte för mig själv att "jaa, snart kanske ni får rätt...".

Igår gjorde jag dessutom bort mig igen men jag får skylla mig själv. Nu när tråden heter ngt lite bättre så är det ju inte det som är problemet längre. Men jag gick in på ngn sida som hette "Graviditet" ngnting för att kolla vad som händer denna veckan och sedan kom min kollega in (han som sett vår gravidtråd ngn gång förut när den hette lite mer avslöjande) och jag är ganska säker på att han såg att det stod "Graviditet" på min browser längst ner på skrivbordet. Men som sagt, jag får skylla mig själv när jag gör så på jobbet

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???