• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Fast jag hoppas förstås att du har helt andra gaser än mig Lapinett. ;)

• mugglesfan

Mindre: har du haft känningar i brösten, typ på ena bröstet på ena sidan. Som skarpa dragningar. Det hade jag aldrig känt innan jag blev gravid (innan BIM)?

• _koko_

Jag gick förresten och fick min spruta i morse, trots att jag var väldigt trött efter vinpimplandet igår. Känner mig mycket duktig. :)

Måste dessutom dricka en massa öl ikväll också, stackars mig... :D

upplyftande med kaninhistorier och gravsymptom såhär på fredagseftermiddagen förresten, speciellt eftersom jag är alldeles för trött för att koncentrera mig på jobbproblem! :)

• nu är jag fruL

kokos
    jag vill oxckså vara vin trött

och ja ska egentligen ut ikväll....men hur kul är det när man bara får dricka fanta och alla andra bälgar öl. Särskilt som jag inte vill berätta orsaken än...

VILL HA VIIIIIIIIIIIIIIIIIN

• _koko_

Oj, vad ni hann skriva medans jag plitade ihop mitt skryt! ;)

• nu är jag fruL

KOm precis på att jag nu inte druckit på över 1,5 veckor

det mina kära vänner kan jag säga inte har hänt sen jag hade äggledar inflammation och käkade penecellin man kräks av alkohol av.
    Innan dess...... hmmm uppehåll frånm alkohol längre än en vecka...hmmmmm
    måste vara högstadiet kanske....

lääääääääääääänge sen

• Liten med Mindre

Muggles - jo, det brukar sticka/ila något ditåt i ett par punkter på utsidan brösten när de ömmar efter ÄL.

Men, något finns alltid kvar för mig att känna. Det kan ju sticka/ila på ett annat sätt, mola mer mystiskt och göra annorlunda ont i korsryggen. :)

Jag har förresten inte prövat på FruLlans frysande livmoder än. Där är nåt att leta efter!:)

• Liten med Mindre

Det kanske blir en bra tillnyktringsperiod då FruL. :) Se bara till att få med maken - inte ska han kunna fortsätta att ha skoj hej vilt medan du ligger halvsovande hemma. Sympatigraviditeten får se till att yttra sig på rätt sätt. :D

• Jessie76

Frysande livmoder??? Nu har jag nog missat nåt!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???