• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Men det var så otroligt skönt att komma ut lite!!!!! :) Har ju suttit instängd och isolerad nu i en dryg vecaks tid för att göra färdigt jobbet till idag. Puh! Nu kanske livet kan börja igen.

• sweetstreet

Mindre!

:D :D :D :D :D :D :D :D

• nu är jag fruL

sweetan
    i MIN fantasi är du bakis
    du ser liksom så där härligt avslappnad ut när du snurrar på bananen

kokos
    ledsen att säga det men jag tror inte du har så mycket fett på din kropp....
    fast
    hmmmm inte vet jag vad du och maken smörjer in er med på kvällarna...kjanske fett så då har du ju det PÅ kroppen...
    hmmmmm
    måste fundera

• viktualia

Ååååååååååå FruLlis!!!

Vi kanske borde ha en pulkabackedejt nästa gång vi ses i hålan! vad tror du om det?!?!?

Mindre -
    Det ääääääääääääääääääär fredag i min hjärna:

Maken och jag firar att vi har varit tillsammans i 6 år idag. Detta ske firas genom god mat, rosa champange och kanske lite skump också....

• sweetstreet

Och förresten måste jag säga att Page du är ju helt otrolig!!! Verkligen kul att läsa dina personbeskrivningar! Och de verkar ju vara skrämmande "sanna" också örutom vissa smådetaljer. :)

En salut för dig!

• Jessie76

Jag måste hitta recept på fletten där som ni pratar om! Vad är det för ost? Liknar den nån man vet om?
    När vi gör Raclette så har vi inte raclette-ost för den luktar fisröv rent ut sagt

• sweetstreet

Nä tjejer nu måste jag jobba igen!

Om vi inte hörs mer inann ni "tar helg" så hoppas jag ni får en härlig helg!!! :)

FruLLan tycker verkligen du ska åka pulka!!! Det är ju skitkul ju! :)

• Jessie76

FruLlan jag tycker verkligen du ska dricka choklad UTAN punsch..... hehehehe DÄR fick du igen

• _koko_

fruL - var inte ledsen för det. :D
    Nä, vi har ju inget gummi-lakan och då kan man inte hålla på med sånt... Hahaha...

• nu är jag fruL

Låter som en bra ide vickis
    Är barnsligt förtjust i att åka pulka osv.
    Himla kul att leka i snö tycker jag.

fyy vad man gjorde det som liten då fanns det ju verkligen snö.
    Byggde grottor, hus osv
    KUL!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???