• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

mindre
    INTE försent med en oktober bebis KÖÖÖÖR och jag tror att det är viktigt att även få till det några dagar innan böjen. men även efter.
    så jobba på

• Liten med Mindre

Vore väl min tur att få en bebis född samma dag som mig eller mamsen, båda födda i oktober. Fast vi prickade i alla fall olika dagar. :)

Min kompis fick bebben på sin 30-årsdag. Hur kul är det på en skala? Fast, det är ju ett rätt oviktigt bekymmer förstås. :)

• mugglesfan

Vi har ett kvalitetssystem vilket innebär att vissa möten måste hållas varje kvartal så en av mina överambitiösa kollegor bokar upp årets alla möten i början av året. Det är ju bekvämt för honom för man har ju normalt ingen aning om vad man gör 6-9 mån framåt så då får man ju lov att göra en accept oavsett...

• Bröllopstokiig

Frullan: Ja du... *harklar mig* det var ju tur att jag skrev just 70 och inte mer....

MEN igentligen, om man som jag var, singel i 10 år, så är det ju inte så konstigt!
    Om man har en tillfällig sexuell relation i månaden, det är ju 12 på ett år, så på 10 år är det ju 120 stycken!!! Vissa månader o veckor o dagar hann jag med fler än en! Om man säger så... det var en gång i tiden det.... mmmmmmmm

Japp Mindre, en oktober bebis blir det ju för dig om du fixar det denna gången, måste ju kommer i början av oktober då om jag inte räknar fel

Muggles: Jag sitter bara o ler när jag läser ag ditt möte, jag är likdan nu... tänker liksom att de kan boka upp o planera vad fan de vill, men jag kommer inte vara med ändå. Försöker dock spela intresserad, men igentligen har jag mentalt redan taggat ner ett par knop!
    Längtar sååå efter min bebis, måtte allt gå lika bra i fortsättningen!

KRAM

• Lapinette

Och själv är jag glad att chefen vill anställa en till i min grupp. En som jag ska bossa och lära upp och som ska börja om ca 10 mån. Hmmm...kanske kan man få dit den personen något tidigare? Då är det i sådana fall PERFEKT...tills jag försvinner på mamma-ledig. OM jag nu blir gravid snart. Grrrrr!!!

• Liten med Mindre

Ja, tänkt om jag är genetiskt lagd att föda oktoberbebis. Det är från mammas sida då...typ en generation bakåt. :D

• Lapinette

Mindre - kör för oktober!!! Det var någon här inne på BT som skrev till mig att hon trodde vi var som djuren dvs mer fertila under vissa perioder av året. Hon som skrev det sa att hon var katt ...så jag antog att hon menade "marskatt". Men kan någon då förklara när har kaniner sin period??!!

• Liten med Mindre

Teoretiskt sett borde väl kaniner föda från våren och framåt, när det finns godsaker att äta. Men så har du ju japansk inblandning (kanin?), så det kanske blir lite komplicerat med årstiden då? ;)

Och syskonbarnens kanin som jag nämnde, fick ju till det när det var kallt - eftersom simmarna frös fast i ansiktet på fru kanin. (De bytte väl håll sen gissar jag, när det lyckades.)

• Lapinette

Mindre - den där storyn om syskonbarnens kanin har jag helt missat. Vad då "simmarna frös fast i ansiktet"?

• Liten med Mindre

Lapinette - det kanske var i förra tråden på tal om pippa som kaniner eller nåt. Men det var då kanin och ditt nick kom att diskuteras.

Makens syskonbarn skulle para sina kaniner. Men herr kanin var lite novis, och dessutom het på gröten. Satte på fru kanin framifrån, eller snarare sprutade simmare i hela ansiktet.

Barnen som iakttagit nyfiket hade intresserat kommenterat "Är det det där som är att pöka?" och dessutom skrikit till mamma som inte var i närheten "Mamma - hon (referens till kaninen) har sperma i hela ansiktet - och det har frusit fast!"

*ridå*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???