• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

Kombinationen grammatik och en utlänning, medveten om sina begränsningar (läs: Frejis), resulterar i noll inlägg på Bröllopstorget. Nja, nästan, skojar bara...

Jag VILL att min ägglossning kommer nu och sedan kan ta bim (eller rättare sagt mens) direkt. När ägglossar du Mindre? Tror att vi nästan var på samma cykel förra gången.

• Liten med Mindre

Tappa hår låter inge skoj. Finns det något man kan äta för att slippa? Extra vitaminer (utöver den handfull piller som redan ska ner)?

• Liten med Mindre

Få se...

Innan: folsyra, vitaminer/mineraler (Zink!) i övrigt bisolvon, rosenrot, omega3

Under: folsyra, järn, åksjukepiller, vitaminer/mineraler i övrigt, omega3, flourtabletter/munskölj

Efter: hmm...här får nog A.M. fylla i. Har ingen aning. vitaminer/mineraler?

• Liten med Mindre

Frejis - sniglarna har sakta börjat krypa här. Testade första gången i morse, utan böj. Tror det blir typ söndag eller måndag. Förra gången var en tisdag, men nu är allt lite tidigare.

Och eftersom maken kommer vara en död sill på lördagkväll (aktiviteter under dagen) har jag beställt böjen till söndag. (Nåväl, minns hur det gick senast när böjen kom samma dag han jobbat natt. Med andra ord kommer böjen lördag.) :)

• Frejis

Det är ju typiskt, böjen gör lite hur den vill :( jag borde få böjen tidigast på onsdag, senast... tänkte skriva på fredag, men man kan ju inte veta det. Tänker nu på Sweet och jakten efter ägget.

• Liten med Mindre

Nä, böjar och ägg är inget att ta lätt på.

• Liten med Mindre

Dessutom har jag en tappad inspiration på drift någonstans.

Någon som sett den?

Hade en massa saker på gång när jag gick igår - och nu minns jag inget av vad det var. Inte hann jag väl göra klart allt??? :?

• Frejis

Om du vill kan du få lite av min överskottsenergi Mindre eftersom jag har massor utan att veta vad jag ska göra av det. Känner mig så förfärligt rastlös och det enda botemedel är att gå på Body Pump på Odenplan kl 10. Fördelen med att plugga :)

• Liten med Mindre

Energin är bara lite fördröjd - men jag vet inte vad jag gjorde igår som jag kan fortsätta på idag. Mysko!

Ha det så skoj på träningen.

• Frejis

Hm, du får kanske hitta på någonting nytt i stället.
    *packar väskan lite snabbt*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???