• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

CicciL,
    När det gäller dig vet jag inte varför jag har en sån bild av dig, till Fruls "liv" kan jag spåra några tanketrådar till varför jag har målat upp en sån bild.

Så....

CicciL:
    Bakgrund: Du var ett lugnt barn som gillade att sitta på ditt rum och leka. Jag tror att du var speciellt intresserad av att rita. Du var lugn men absolut inte feg eller jätteblyg. Du var tanternas favorit eftersom du var mycket söt som barn. Du hade en omhändertagande ådra redan som lite så jag tror att du hade me dig en docka i släptåg.
    Du kommer från en medelklassfamilj där båda föräldrarna hade ganska höga krav på dig. Du fick nog lite extra fickpengar när du fick bra betyg. För pengarna köpte du förmodligen ditt första sminkkitt!

Du var mycket omtyckt i skolan, förmodligen rent utav den "populära" tjejen i klassen. Men du kände dig aldrig som en sådan själv så jag tror att du var den som stod upp för de mindre populära.

Du var duktig i skolan, hade egentligen inte något val och du gillade språk. Du läste säkert tyska/franska i högstadiet och var riktigt bra.

Ditt intresse för språk gjorde att du åkte på språkresa eller något liknande i gymnasiet.

• Lapinette

Du ser inte alls trist ut (har varit inne och checkat) men en fd svartrockare är svårt att se!!!

• Frejis

FruL: porslinshundar, jag ryser bara du nämner dem. Riktiga hundag ska det vara och gärna många blöta pussar :)

Page: nu blir jag förvånad och ännu mer imponerad.

Lapinette: en japansk kanin, kul :)

• Frejis

rättelse: japansk svensk kanin ;)

• _koko_

Hehehe, jag tänkte väl det, fruL...

Tycker inte jag har "avslöjat" något alls om mig själv, och tycker jag ser mycket av mig i både fruLlans och ciccis beskrivningar faktiskt. Är mycket spänd på fortsättningen. :)

• Lapinette

...gift med en fransman som har ett italienskt påbrå och efternamn. Kan ni tänka er vilken mix det blir när vi får barn (OM vi får ).

• Frejis

Det blir väldigt fina barn, tror jag :) och ganska snart.

• Page

CicciL:
    Bakgrund: Du var ett lugnt barn som gillade att sitta på ditt rum och leka. Jag tror att du var speciellt intresserad av att rita. Du var lugn men absolut inte feg eller jätteblyg. Du var tanternas favorit eftersom du var mycket söt som barn. Du hade en omhändertagande ådra redan som lite så jag tror att du hade me dig en docka i släptåg.
    Du kommer från en medelklassfamilj där båda föräldrarna hade ganska höga krav på dig. Du fick nog lite extra fickpengar när du fick bra betyg. För pengarna köpte du förmodligen ditt första sminkkitt!

Du var mycket omtyckt i skolan, förmodligen rent utav den "populära" tjejen i klassen. Men du kände dig aldrig som en sådan själv så jag tror att du var den som stod upp för de mindre populära.

Du var duktig i skolan, hade egentligen inte något val och du gillade språk. Du läste säkert tyska/franska i högstadiet och var riktigt bra.

Ditt intresse för språk gjorde att du åkte på språkresa eller något liknande i gymnasiet.Du hade många vänner men bara en riktigt nära kompis. Jag tror att du irriterade dig lite i smyg på dina tjejkompisar för att de inte var "djupa" nog.

Du var inte så intresserad av musik, var nog en allätare men jag tror att du var politiskt engagerad. Kanske i Muff...

Du pluggade säkert något språkinriktat på gymnasiet men har bytt bana längs vägen.

Sexuella preferenser: Du hade din sexuella debut ungefär som statistiken talar: 16-17 år. Du hade ingen riktig pojkvän på högstadiet men du hade många "friare". Du hade även en vild period någon gång efter gymnasiet där du har gjort några saker som du ibland ångrar.

• Bröllopstokiig

Heeregud Page, det stämmer ganska bra faktiskt!

• Bröllopstokiig

Nu ska jag dra mig hemmåt, men jag ska liksom FruLlan kommentera i morgon, det var mycket bra!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???