CicciL,
När det gäller dig vet jag inte varför jag har en sån bild av dig, till Fruls "liv" kan jag spåra några tanketrådar till varför jag har målat upp en sån bild.
Så....
CicciL:
Bakgrund: Du var ett lugnt barn som gillade att sitta på ditt rum och leka. Jag tror att du var speciellt intresserad av att rita. Du var lugn men absolut inte feg eller jätteblyg. Du var tanternas favorit eftersom du var mycket söt som barn. Du hade en omhändertagande ådra redan som lite så jag tror att du hade me dig en docka i släptåg.
Du kommer från en medelklassfamilj där båda föräldrarna hade ganska höga krav på dig. Du fick nog lite extra fickpengar när du fick bra betyg. För pengarna köpte du förmodligen ditt första sminkkitt!
Du var mycket omtyckt i skolan, förmodligen rent utav den "populära" tjejen i klassen. Men du kände dig aldrig som en sådan själv så jag tror att du var den som stod upp för de mindre populära.
Du var duktig i skolan, hade egentligen inte något val och du gillade språk. Du läste säkert tyska/franska i högstadiet och var riktigt bra.
Ditt intresse för språk gjorde att du åkte på språkresa eller något liknande i gymnasiet.