• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Hihihi, jag kan riktigt se marimekko-blommor och porslinsfigurer hemma hos fruLlan... :D :D :D

Nä, jag vet att det inte var så du menade page!! :D

Otroligt bra analys page!!! *applåder*

• nu är jag fruL

gillar INTE prydnads saker kokos.
    Men mycket prylar, och många från resor... ja det stämmer
    men jag skyller mest på maken

• mugglesfan

Otroligt Page, vad mycket som stämde! Kul kul...

• Page

Helt otroligt att jag hade några rätt! Det måste bero på att FruL inte är snål med info. Fast det var mest tur.

På tur är CicciL och jag är tämligen säker på att jag är helt fel ute men det handlar faktiskt bara om fördomar och egentligen inte som jag tänker om er nu när man "känner" er lite bättre.

• _koko_

fruLlan - det var ju det jag menade!! Jag var ironisk, du vet. :D ;)

• nu är jag fruL

ja det var massa som stämde. har läst igenom det flera gånger nu

ska förtydliga lite.

vad jag skulle skriva var att jag var PARTY och prat glad efter mamma. Pappa är lugnare.

SDen med kompisar så var jag clown och skulle vara rolig. Mycket kanske för att uppväga att jag hade bra betyg. Ja ni vet hur man är i högstadiet. Och alla kände ju clownen...Men jag hade en bunt BRA kompisar också vilka var de jag umgicks med.
    Nuvarande kompisgänget (12 tjejer) är vel ca 15 år gammalt
    OT jag vet....

• nu är jag fruL

kokos
    jag VET att du avar ironisk
    MEN eftersom jag är allergisk mot porslins figurer så bara MÅSTE jag förtydliga.

vill ju faaan inte bli förknippad med en jääävla porslinshund

• nu är jag fruL

men angående svärmödrar så är min svärmor sån.
    Hon skickar en massa smörja
    (shiit skulle min man läsa det där skulle han bryta ihop)
    som kort, och prydnadssaker för jämnan. Hon älskar att ge bort massa små prylar eller skit som jag kallar det.
    grrrrr
    hon är super snäll, men hon fattar inte att jag verkligen INTE uppskattar att få massa värdelöst tjafs...

• Lapinette

Nu måste jag nog in i fotoalbumet och kolla upp kortet på dig Frullan....svartrockare färgat håret rött. Inte den bilden jag hade av dig.

Page - den enda med utländsk bakgrund...jag är en liten halvjapansk kanin....är inte det utländskt?

• nu är jag fruL

lapinette
    INTE NU!!!!!!

näe du nu är jag trist tant. MEN analysen var ju hur jag varit efter gymnasiet och då var det svart som gällde på alla håll ocha kanter.

nu är jag mest en trist tant

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???