• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Lapinette, jag har insett att japanskt godis mest är äckligt! Det går bättre om man äter det importerade! ;) Maten är oftast bra, men är lite less på snabbmaten (vilket ofta är allt jag hinner med).

Mindre, ska prova ditt choklad-och-te-tips ikväll. Jag tycker det lät bra! Efter en jobbig dag i labbet måste det vara perfekt!

• Storasystern

Muggles - jag också! BIM på lördag!! *håller tummarna*

• nu är jag fruL

här var det full sprutt ser jag

måste säga att alla inslag blir lätt röriga när det blir en bombning

Hmmm jag kom på något klurit nu.
    Eden och Ljuvlig har ju båda varit borta ett tag nu (och saknade ) men helt plötsligt dyker BÅDA upp samtidigt....
    Hmmmmm
    misstänkt va

är det så att eden och ljuvlig är samma person
    eller åtminstonde två personligheter i samma person
    hnmmm
    sherlock fruLlan får tankeveck i pannan hmmmmm

Näe rå välkomna tillbaka tjejer jag ska lägga tillbaka detektivhatten åp hyllan igen
    INTE brösten
    dummer!!!
    Jag har ingen hylla.... kanske en liten....hmmmm...kant

äsch jag bara babblar
    Kanske ett symptom

• Liten med Mindre

Hugaligen - mord i centrum - tror jag låter bli att gå till centrum och handla ikväll. Tur att vi har middagen klar i kylen.

Nä, trots att det är en "skärgårdskommun", är väl Tyresö Centrum inte så småputtrigt idylliskt. Har hört av en kompis att någon försökt sig på att kidnappa barn där förut. Och så bodde det väl en pedofil någonstans i krokarna.

Fast när jag bodde i Hässelby verkade det inträffa än fler läskiga saker där.

• Page

Frejis.
    ÅÅÅÅhhhhhhh, du är min nya gud!! Har du kommit så långt inom litt.vet?? Är så avis!! Jag har läst hela magisterkursen men har ej gjort klart (eller ens börjat) min D-uppsats. Inga bra ideer vad jag vill undersöka. Är sugen på något med en mer empirisk bakgrund.
    Jag vet att några blir irriterade på att jag tjatar om era jobb och utbildningar men jag kan inte låta bli. Frejis, du har det jag vill ha!!!!!!!

Angående mitt nick. Alla mina normala nick var upptagna så jag drog till med något och eftersom jag har relativt nyligen klippt mig i en sån där lite käck page som egentligen är en bob fick det bli mitt nick. Fast jag själv läser det också som engelskans " sida" och som sagt så passar det ganska bra med mitt litt.intresse. Ingen som har läst det som franskans page=alltiallo under hovens tid? Det har kanske en annan stavning?

FruL:
    Om jag ska vara ärlig skulle jag vilja vara hemmafru på halvtid och resterande delen av tiden skulle jag vilja skriva strunt (typ krönikor) och hjälpa barn/ungdomar med läxläsning (ev förberedelse inför tentor).
    Men jag tar nästan vilket arbete som helst. Och söker vad som helst!!

Muggles,
    Jag har inte heller fått något arbete genom arbetsförmedligen, skaffat alla på egen hand, men om man vill stämpla måste man vara inskriven på ABF.
    Din analys kommer också!

• mugglesfan

fruL: dessutom plussade ljuvlig och Eden i princip samtidigt så jag tror att din teori stämmer!

Syrran: ursäkta, det vet jag ju egentligen! Men du ser, det är alltid ngn man glömmer (ta det inte personligt!) Jag håller också tummarna!

• Page

Usch, jag vet att jag är det största bakåtsträvaren som kan tänka mig att "hemmafrua" på halvtid men jag tycker att det är rätt mysigt. Tyvärr så ger det inga pengar och är inte tillräckligt stimulerande heller. För min del så är jag nöjd med att vara stimulerad på halvtid.

• Jessie76

Muggles - vi har exakt samma godissmak! SÅ du är fullt normal... Eftersom jag är det

Page - Bor du här uppe eller drog du bara till med en skithåla för jobbet?

FruLlan - kant!? Jag dog kan jag säga...*asg*

Här har den stora nyheten hänt att en ren har blivit halvt uppäten av en varg uppe i nåt fjäll och ligger på nån intensivvård i ett garage och får magnecyl och sockerlösning. Det är väl NÄSTAN lika hemskt?

• Jessie76

Men Page, jag vill oxå vara hemmafru! Inget konstigt med det alls. Jag är ju som sagt FULLT normal

• Page

Ok FruL, nu börjar jag med min inskränkta analys. Håll dock i minnet att jag inte alltid minns vem som är utbildat till vad. Så jag blandar ihop fleras historier till en.

FruL:
    Bakgrund: Du var ett livligt barn som vuxna människor tyckte om att prata med. Kanske tom lite lillgammal. Möjligen var du lite av en pojkflicka som kom ofta hem med skrapade knän och trasiga byxor. Du var mycket framåt och pratade gärna med främlingar så din mamma var tvungen att dra dig bort från alkisarna som du försökte konversera med....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???