Frejis.
ÅÅÅÅhhhhhhh, du är min nya gud!! Har du kommit så långt inom litt.vet?? Är så avis!! Jag har läst hela magisterkursen men har ej gjort klart (eller ens börjat) min D-uppsats. Inga bra ideer vad jag vill undersöka. Är sugen på något med en mer empirisk bakgrund.
Jag vet att några blir irriterade på att jag tjatar om era jobb och utbildningar men jag kan inte låta bli. Frejis, du har det jag vill ha!!!!!!!
Angående mitt nick. Alla mina normala nick var upptagna så jag drog till med något och eftersom jag har relativt nyligen klippt mig i en sån där lite käck page som egentligen är en bob fick det bli mitt nick. Fast jag själv läser det också som engelskans " sida" och som sagt så passar det ganska bra med mitt litt.intresse. Ingen som har läst det som franskans page=alltiallo under hovens tid? Det har kanske en annan stavning?
FruL:
Om jag ska vara ärlig skulle jag vilja vara hemmafru på halvtid och resterande delen av tiden skulle jag vilja skriva strunt (typ krönikor) och hjälpa barn/ungdomar med läxläsning (ev förberedelse inför tentor).
Men jag tar nästan vilket arbete som helst. Och söker vad som helst!!
Muggles,
Jag har inte heller fått något arbete genom arbetsförmedligen, skaffat alla på egen hand, men om man vill stämpla måste man vara inskriven på ABF.
Din analys kommer också!