• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Funderade (klok som jag är) fram att min konstiga mage igår säkert beror på typen av choklad jag köpte (vissa sorter blir jag konstig av). Men eftersom den var god kunde jag ju inte slänga bort den - bättre att äta upp hela kakan vid ett tillfälle och ha det avklarat. :( SMAAART Mindre. Eller mindre smart kanske...

• _koko_

fruLlan - jag skrev ett svar iaf, det kanske försvann i cyberrymden?? :D

Jag ska gå och få sprutan i morgon bitti i stället, fick första på kvällen för exakt fyra veckor sedan - tänk att det redan gått en månad!!! - så det kan inte spela någon roll om jag får den i morgon bitti. :)

• Lapinette

Stackars pirr - har den hela tiden varit så oregelbunden?

• Liten med Mindre

Pirr! Vad jobbigt. Kram till dig. Min mens var också tidigare förra gången, om än bara 2 dagar. Eftersom du inte hittade ägget kanske även det var tidigare?

• _koko_

pirr! - ååååh, vad jobbigt!! :( Men som sagt, ska tantj*veln komma är det ju bättre om hon är tidig än sen.

*kram*

• Frejis

Mörk choklad, ge mig inga idéer Mindre! Försöker plugga till en tenta och kommer på att det finns choklad hemma... :)

Enligt min nick ska jag ju vara fertil, men har hittils varit ofertilast (härligt ord!) av er alla.

• Frejis

Lidl har annars jättegod choklad, vit choklad med jordgubbssmak :) nej, jag ska inte ut och handla, jag ska plugga juridik *ingen vidare övertalningsförmåga*

• mugglesfan

Syrran: för att förtydliga så menade jag inte att det var konstigt att kroppen inte aborterar foster som tex har Downs, för som du säger så är de ju "funktionsdugliga". Och många med Downs är ju "nästan normala". Men jag menade människor som sitter i rullstol med förvridna kroppar, inte kan röra sig (utom kanske mes spastiska okontrollerade rörelser) och dessutom är helt oförmögna att kommunicera el överhuvud taget inte verkar medvetna om omvärlden. Det tycker jag är ganska grava fel det också. Men kroppen kanske mer kan avgöra om ett foster kan överleva alls el inte, typ om det är fel på hjärtat så stöts det ut. (Fast det stämmer ju inte heller alltid.) Kontentan är väl att mekanismen inte är "100"...

Apropå Arb.förm: jag har aldrig fått jobb via dem, har alltid fått jobb via annonser i tidnigen el via kontakter. enl min uppfattning är de helt värdelösa på Arb.förm. Jag menar, vem vill jobba där ,ärligt talat?! Nä, det är sådana som inte kan få jobb någon annanstans! Elakt jag vet...

• pirr!

Lapinette- Innan jag började med preventivmedel hade jag en hyfsat jämn cykel (30-33 dagar) men sen jag slutade i augusti har den varit helt uppochner!

Tack för att ni orkar bry er!!

• start september

Pirr, stackars dig!

Jag har i färskt minne hur det känns när tantjäveln kommer. Känner så med dig.
    Man får vara ledsen, inget hjälper om man är det, det vet jag, men omtanken här har hjälp mig ialla fall.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???