• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

kokos
    hinner du förbi och ta sprutan i eftermiddag? Du måste se till att ta den i tid!
    Jag vet tantvarning på mig men sån är jag

Ja det är lika för de flesta att man blir orolig när symptomen försvinner. Man tror ju liksom att graviditet är lika med symptom. Särskilt opm man som jag hade så otroligt mycket symptom innan och runt plusset. Nu däremot är det bara tröttheten som hänger med.
    Men jag ska på ciccis inrådan försöka coola ner.

annars då? Fått några klimakterie attacker och skällt ut grannarnas barn eller dylikt
    förlåt jag hoppas du kan ta att man skojar om det. Annars är det bara att be mig hålla kä*ften och fara åt helv*ete. det kan jag ta
    pussssss

• Storasystern

Lapinette, det låter som en plan! Testa _efter_ alkoholen! Det har ju funkat för så många andra! ;)

Kanske måste supa till lite i helgen... Fast den enda festlighet jag ska på är ett dop, så det ser kanske inte så bra ut??

• nu är jag fruL

man får ju hoppas att ni är som cicci så att inga symptom = suymptom...ja ni fattar
    håller tummarna
    Håller även tummarna att det blir sista kalasandet för dick nästa helg lapinette

• nu är jag fruL

syrran
    du får vel ha med dig en fickplunta till dopet och gå raka vägen på krogen efteråt. det behövs ju först ångest och sen fylla för att det ska ta
    det är ju vetenskapligt bevisat i den här tråden

• Lapinette

Dop är något att fira! Syrran det måste väl finnas lite skumpa att skåla i och sen är det bara att be om påfyllt stup i kvarten så blir du i fin form.

Troligen kommer tanten precis dagen innan vårt cocktailparty så jag mår så där lagom skoj på lördagen. Ni vet kramp i magen måste ta starka tabletter. Sen räcker ett glas och jag kommer att ragla omkring bland gästerna. Trevligt scenario.

• Jessie76

Morrn morrn. Ord överflödiga för den underhållande morgonläsningen Ni är så duktiga! *fanfarer för 9000strecket*

Jag har funderat samma (ALLA gånger..... ) och är lika fundersam nu, är det nåt fel? Men så rannsakade jag mig själv... OM man inte har ont och inte blöder (rinnigt som det stod någonstans) så är det ju inga fel.... Som jag sa - det är som att när simmaren "borrat" sig fram till målet så fastnar det ett orolighetschip någonstans som tamejfan sitter permanent!

• Liten med Mindre

Storasystern - fick forska lite i vad stället hette. Minnet är inte det bästa. :)

Neurogenetik var det.

• _koko_

Ja, alla som BIMar i dagarna, ut och kröka med er!!! :D

FruL - fick första sprutan på kvällen idag för 4 veckor sedan, så det är nog ingen panik om jag inte tar den förrän i morgon bitti. :) Distriktssköterskan har bara öppen mottagning mellan 8.30 och 9.30.

Skämt förresten GÄRNA om mina biverkningar, man behöver få skratta om det här! :)
    Nä, några såna attacker har jag inte fått, däremot är det lite synd om sambon, han får utstå en del... Har lyckats göra honom riktigt rosenrasande en gång och rejält arg några gånger till... Och jag fattar ingenting och blir jätteledsen... Sen efter en stund kommer jag inte ens ihåg varför jag blev upprörd, hahaha...

• Storasystern

Frullan, fickplunta var en bra plan, det har jag inte tänkt på! ;)
    Eller så går jag på Lapinettes förslag med champagnen! :) Det har vi en flaska hemma ifall att dopet blir en vit tillställning!!!

Lapinette, bra med ångesten där! Håll i känslan och sup nästa helg så ska du se att det ordnar sig! ;)

Tack Mindre! Där är jag inte, så dem känner jag inte. Men jag har läst Neurokemi... ;)

• Storasystern

Koko, det låter som jag ungefär!! Humöret går upp och ner som tusan och jag har inte ens någon anledning!!! :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???