• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

jessie - ahaaa, orolighetschipet, det är det man ska leta efter alltså... Kan man inte skjuta sönder det med ultraljud?? :D

• _koko_

Storasystern - PMS? Fast jag har också hört om de som fått förstärkt PMS innan plus, så jag tycker vi bestämmer att det är det! :)

• Bröllopstokiig

Syrran: Jag hade BIM på en torsdag, på tisdagen var jag jätte täppt i näsan på kvällen, kanske även på måndagen, detta kommer jag faktiskt i håg. Sen på onsdagen fick jag ett fruktansvärt raseriutbrott ag en lampa som inte var uppsatt som jag ville. Jag o maken grälade hyusteriskt, och igentligen var det ingenting att bråka om! SÅ det var verkligen ett tecken, fast jag skyllde på PMS, jag var ju så säker på att jag skulle få mens igen. Sen torsdagen, BIM dagen, litet stick i ena bröstet, kändes annorlunda, trots att det varade några dsekunder bara.
    Testade inte förrän på söndagen, så jag var ute o festade tors, fre + lördag - Ordentligt!
    Sen har jag inte haft några särskilda symptom.
    V 7 var jag törstig och hade lite yrsel och lite molvärk.
    v10 kom kissinödigheten
    Nu har jag inte märkt något alls på länge....

• Bröllopstokiig

OJ nu kom jag nu på det allra första tecknet jag hade på graviditet, på söndagen innan BIM dagen var jag extremt GASIG i magen och det har jag varit sedan jag plussade!
    Tarmarna har levt sitt eget liv kan man säga!

• Lapinette

Cissi - då kanske jag är gravid ! Var tvungen att be om ursäkt till maken igår. Hi, hi...visst letar man sympton som en galning.

• sweetstreet

Hellooooo Girrrlllss!

Sweet är fortfarande vaken!

Håller på att jobba för fullt faktiskt. Och jag är inte ens trött eftersom jag verkligen lyckts vända på dygnet denna veckan. Oj hur ska det bli på fredag. Då måste jag vara tidigt på jobbet eftersom det är min dead line dag...

• Bröllopstokiig

Lappis: I så fall lutar det ju åt rätt håll. De andra gångerna jag letade symptom hade jag inte gasig mage i allafall!

• sweetstreet

Syrran o lapinette, jag hålller verkligen tummarna för er!!

Själv känner jag NADA (med superstora bokstäver) så jag börjar tro att allt vårt 6-ande var förgäves. Men har inte ens börjat känna depp för det eftersom jag ahr så mycket annat i huve just nu. Bra tror jag. Att ha något annat att fokusera på. Å andra sidan är jag sjuuuuukt less på detta nu. Vill ha mitt liv tillbaka!!!! *ropar högt*

• Jessie76

Ja! Va smart koko!! DET ska jag be dom göra vid nästa UL! Sikta å ta i utav h-te!

Har någon fler gjort VUL här? Jag vill göra sånt varje dag ju Nu vill jag seee igen
    Hur var det där nu med att man pratar om sig själv Fullständigt okej tycker jag iaf

Det är nog som vi sagt, att symtomen för mens är samma i princip som för plusset. Känns som att det är efter plusset man kommer ihåg vad man hade för symtom.... Eller?
    Det jag kan härröra till grav känsla är nog ilningarna i livmodertappen... Det är nog molvärken ni pratat om.
    Ont i brösten har jag haft sen typ 1/12 och det GER SIG INTE AJ säger jag bara
    Och sen den känslan av att man nästan vet... Fast den vet man inte att man haft förrän man testat... Hahaha.... heelt sjukt

• Storasystern

Koko, ja, förmodligen är det PMS... :( Ovanligt långdragen PMS bara. Som om det inte skulle räcka med ett par dagar???

Sweet, gå och lägg dig! ;) Inga symptom = bra verkar det som, så det är ju lovande för dig! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???