• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Har ingen aning om min BMI....

Är som FruLLAn och har inte vägt mig på år och dar. Eller jo, fakistk förra året när jag skulle hyra slalomskidor. Då vägde de en för att man skulle få rätt inställning på bindingarna. Men det var ju pounds och inte kilo, så det har jag redan glömt!! :D :D :D

• sweetstreet

Oj hemskunskap!
    Hade totalt glömt bort att man fakiskt hade det en gång i tiden!!

Är det inte lite jobbigt med just hemkunskap?
    Har minnen av att vi hade flera olika hemkunskapslärare och att det kunde vara ganska stökigt på de lektionerna.

Tills vi fick en jädrans snygg kock! Han hade pli på oss! :)

• sweetstreet

Hua, jag är iallafall glad att jag slipper gå om högstadiet!

Fast just nu känns vuxenlivet rätt trist;

dead lines och åter dead lines....

Jagande efter ägg som inte vill som man själv vill...

• sweetstreet

Nä kanske var tuggummi och snus i taket inte så dumt ändå????? :? ;)

• sweetstreet

Nu ska jag äta middag!!!

Hoppa det gick bra med tvätten Page. Får väl se om du är kvar i tråden senare, men jag måste nog jobba lite mer då. Har fått lite mer uppgifter att lösa tills imorgon även om chefen inte har läst igenom mina grejer än.

Om vi inte hörs smer ikväll/natt så ha en god natt Page!

• Page

Nä, aldrig högstadiet igen! Inte i skolbänken i alla fall.

Det är jobbigt med hemkunskap. Mest för att det är så chokerande hur lite ungdomarna vet om matlagning. Om man ska koka ägg får man verkligen berätta hur man ska göra det. Typ: ta fram ett ägg, lägg det i en lagom stor kastrull och inte 5-litersgrytan, lägg på ett lock till vattnet har kokat upp, tag sedan bort locket och koka ca 8 minuter om det ska vara hårdkokt.
    Har faktiskt glömt bort hur "dum" man är i den åldern!

• Page

Smaklig spis Sweet! Lycka till med skrivandet!

• Victory

Fick pos på äl-testet igår!!! Det har aldrig hänt förr!!! Tyvärr lyckades mannen inte leverera... Men när testet visar pos har man väl 24-48 timmar på sig? Hoppas det, och hoppas att vi får till det ikväll! Vill ju inte pressa mannen för mycket men nu MÅSTE han fixa det!!

• nu är jag fruL

morrn morrn i tråden
    Måste bara säga att det är HELT UNDERBART att komma till jobbet på morgonen och läsa igenom nattskiftets babbel. Page och sweetan ni är för sköna
    Hur kul som helst att läsa ert trams...oj förlåt super sieriösa inlägg

page du får jätte gärna göra en analys av mig. Älskar folk med fördomar och neagtiv syn, skulle vara riktigt kul att få din analys.
    Visst jag kanske kommer behöva söka psykologhjälp eferåt men det kan det vara värt.
    Så shooot

och jag gillar ert "jag" babbel. herregud page. Alla här skriver vel mer eller mindre uteslutande om sig själv, med vissa inhopp av medlidande eller lyckönskningar.

Störtskönt. helt plötsligt kändes det inte så jobbigt att komma till jobbet.

Själv har jag INGA symptom alls alla har helt försvunnit. är detta normalt elelr ska man bli orolig?

annasr är jag bara trött. ihhh denna eviga trötthet.
    Näe ska knalla iväg och köpa en stor cola och en stor fanta så kanske jag klarar dagen
    Har jag sagt att jag är sjukt socker beroende?

• nu är jag fruL

men var är alla idag då?
    Är det så illa att ni jobbar

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???