• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag tycker däremot du verkar vara en väldigt intressant person Page! Jag är nyfiken på dig!

Obs detta är INGET RAGG!!!! Jag lovar.

• Page

Att det ska vara så krångligt att föröka sig! När jag var ung trodde jag att det räckte med ett oskyddat samlag!

När jag var lite trodde jag att det räckte med att hångla! Hehehe

• sweetstreet

Nog för att folk träffar blivande partners på nätet men kasnke inte i en "gravid-tråd"????? ;)

• sweetstreet

Wow, om det räckt med att hpngla had det varit jobbigt med preventivmedel. Jag menar, inte så kul att gå runt i en plåtrustning a la riddare....

• Page

Fasen, jag som hade fått förhoppningar! *grinar stort*

Visst är alla spännande här? Jag är också skitnyfiken på alla här!!! Alla är så sjukt trevliga och roliga så jag tror knappt att det är sant.

• sweetstreet

Men vad FAN jag kan ju inte skriva!!!!! Hpngla - vad är det????

Tror det är konfettin i tangentbordet som spökar.

*skakar datorn upp och ner*

Puh! Sådär nu tror jag de flesta glitterkornen ramlat ut.

• Page

Jag vet inte det, rustningarn är ganska stiliga. Ahhhh, lite medeltida drömmar!

• sweetstreet

Kanske är det något man blir när man har nått en mogen ålder (dvs skaffa-barn-åldern). Då blir man supertrevlig och jätterolig och smart och intelligent, men fortfarande med barnasinnet i behåll så det blir lite galenskaper ibland????

Eller så är bara denna tråden sådan att den tar fram alla de sidorna hos oss som hänger här?? :D

• sweetstreet

Jo visst är de stiliga, men kanske inte så hångelvänliga??

• sweetstreet

Vilket var tanken om man skulle använt de som preventivmedel för att förhindra graviditeter vid hångel! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???