• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Men om inte tanten har kommit på söndag/måndag ska jag genast testa. Har ett CB-test gömd i min byrå som längtar efter att bli luftat! Hahaha, kan inte låta bli att smyghoppas....

• sweetstreet

Jovars mitt skrivande går sisådär. O jag ska vara ärlig så är jag verkligen URLESSS på detta nu. Önskar det vore fredagkväll så man fick slänga sig i soffan med en öl eller två!!!!

Tyvärr känns vägen dit j-gt låååång.

• sweetstreet

Sklart man hoppas. Det gör man ju hela tiden.

Fast jag har inte känt efter lika mycket som jag brukar denna gången eftersom jag varit så fokuserad på min dead line. Så det är kanske bra?

• Page

Två dagar kvar Sweet!! Sen blir det vila och kanske påfylldad till ett ev embryo!

Fy, vad det lär äckligt!

• Page

Har du ett namn till ditt framtida yngel? Eller är det för långt i framtiden för att tänka på? Någon här har säkert förslag om ens egen fantasi tryter.

• sweetstreet

Men du Page, kanske kan vi iallafall ta och spräcka 9000-inläggsspärren ikväll????? DET vore häftigt och det skulle få mig på lite bättre humör.

Just nu är jag lite sur för min chef sa igår att hon "dedikerat hela dagen (idag) till att läsa igenom och kommentera vad haf gjort". Men pyttsan, Fick just ett mail där hon säger att hon ska börja nu och hoppas skicka det till mig innan kl 22 ikväll! Så det blir verkligen en sen natt igen. Suck! Hade hoppats att kunna börja mitt pass lite tidigare idag så man kasnke kunnat lägga sig inna kl 05... :(

Jaja, jag har ju ändå jobbat med andra saker som behövs för dennadead line, men ändå....

• Page

Förresten, säg till när dina Bisolvon börjar ta slut. Jag kan skicka dig fler. Och jag säger det inte bara för att få veta ditt namn. Jag lovar!!!

• sweetstreet

inga namn här inte. Vill ju först se om det överhuvudtaget blir något... ;)

• sweetstreet

Nu är det jädrans nära!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???