• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Gillar inte piller

Nej, tjejer nu drar jag iväg och spinnar med maken. Säkert inte bra för de små simmarna heller men röra på sig bör han ...annars dör han.

Tjing!

• Liten med Mindre

FruL - pillra på du. :)

• nu är jag fruL

hmmmm men spinning kan vel inte vara dåligt för simmarna eller????

ridning däremot...

mindre...hmmm anar jag en porrig underton eller är det jag som är fixerad
    pillRa eller PILLA

• Liten med Mindre

FruL - er simmare har ju parkerat sig i ägget - så den måste ju ha varit av toppklass. Så det är säkert ingen fara.

Usch - ville inte införa ångest i tråden. :( Tror nog inte att zink brist är så jättevanligt. Utom i superfeta engelsmäns Du är vad du äter-program.

• Liten med Mindre

Vad då porrig underton?? :? *blinkar oförstående*

• Liten med Mindre

Nu väntar tvättstugan.
    Trevlig kväll!

• nu är jag fruL

äsch mindre
    tänk inte på det. Nojjor har vi ändå inte skapar du fler. är man så knäpp som mig så kan man ju knappt höra talas om olika saker utan att nojja och bli paranoid
    så strunt idet.
    puss på dig

Tvätta lugnt. För mig väntar ett par timmars jobb till sen en kväll på hotellet. Fyyyyyy vad spännande va.

Längtar ofantligt mycket hem till maken, katterna och soffan. Tänk att just JAG bor i världens mysigaste och bästa lägenhet konstigt va????

• NuÄrDetDags

Alltså, som outad smygläsare och förlovad med en *inte fet* engelsman måste jag helt enkelt påpeka att zinkbrist är inte sååå ovanligt (har nämligen jag - och jag är varken fet eller engelsk :)).

Men enligt denna länk är det även ett "typiskt modernt civilisationssyndrom":
    www.vitaviva.com/sv/health/Health_Products_Details.145.aspx

Fick bara för mig att jag måste skriva det...

• nu är jag fruL

ihhhhhhh
    nu är jag övertygad om att jag och maken har zink brist och kommer få barn utan både det ena och det andra
    lääääskigt

shittas

fast JAG har ju ätit mitt val kvinna länge, innehåller de zink månntro
    maken käkade en om dagen förr... zink????

jag läste att man kan få små könsorgan av för lite zink ha ha ha då borde maken INTE ha det
    men kanske JAG för jag har ju så små tuttar

ha ha ha
    jag vet...inte mitt könsorgan men kul i allfall.
    måste roa sig här på jobbet

• nu är jag fruL

hmmm var är sweetan och alla andra pladdrare som brukar dyka upp efter dagskiftet har avvikit? Har hiiimla trist på jobbet just nu....
    ska nog doxk inte vara kvar så länge till hoppas jag...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???