• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Fast jag vill ju inte börja hoppas egentligen - jag blir bara så ledsen när tanten kommer på besök... :( :( :(

• nu är jag fruL

stora syster: åhhh vad jag håller tummarna!!!!!
    vad menar du med öm INUTI magen...hmmmm hur känner du det

nyfiken i en strut

• nu är jag fruL

jag vet man vågar inte hoppas men kan ändå inte riktigt låta bli
    jobbigt
    Men vi finns här oavsett resultatet, glöm inte det.
    Jag kan svära så det osar om tanten kommer men hellre jubla högt om hon inte gör det

• _koko_

Hihi, i morgon bitti ska jag till din husläkarmottagning, fruL, och ta min spruta. :)

Jessie - en kompis till mig (kille) blev också rädd för allt när han fick barn, tyckte helt plötsligt att alla körde som galningar och vågade knappt gå över gatan... Även utan barnvagn. :D
    Tror det ligger mycket i det du skriver.

• nu är jag fruL

åhhh kokos
    vad synd att jag inte är hemma. Då kunde du kommit hem till mig på en fika...elelr lite glögg eller bara en stor dos skitsnack.

hoppas det går bra med sprutan!

• mugglesfan

Jessie: jag tror du har helt rätt - man är orolig för det som ligger närmast helt klart. Tråkigt att du blivit så rädd att du inte vågar samma saker som förr. Hoppas inte jag blir det. En del har teorier om att mammor ofta blir mer räddhågsna (vågar inte åka svart pist längre mm mm) för att det skulle vara en instinkt att inte vilja skada sig. Skadar de sig så kan de ju inte vara där och skydda sina barn lika bra. Inte fan vet jag, kan vara en myt/skröna el allmänt svammel...

• mugglesfan

Syrran: det låter hoppfullt!

• start september

Nu kommer faktiskt tanten på riktigt.

Det känns jättetrist, men jag hade inte väntat mig något annat egentligen. Nu är det fokus på nästa gång, ska flytta lite tjänsteresor så att det funkar bättre med ÄL.

Trist, tack alla som höll tummarna!

Hoppas så för dig storsyster som verkar vara nästa på tur!

• _koko_

FruLlan - det kan jag göra vilken dag som helst, jag jobbar ju i området!! :) Det är bara att säga till så kommer jag och tömmer barskåpet! :D

• Storasystern

Frullan, det liksom drar i magen när jag rör mig på ett visst sätt. Känns konstigt, men gör inte egentligen ont.

Jag hoppas förståss som vanligt, men var beredd med några rejäla svordomar! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???