• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Mindre, varje dag i en vecka låter jobbigt. Inte ens karlarna som gnäller om mer 6 klarar det!

• _koko_

Vänner-fan försvann nog i någon av listans gallringar, är hon fortfarande här?

ÄL Project, jag köper det direkt!!! :D :D

• Liten med Mindre

Handlade i alla fall på mig mer Bromhexin igår (motsvarande bisolvon) - så att det ska räcka och bli över. Och så käkar vi solrosfrön och vitaminer för att få tag i zink i mängder.

• Bröllopstokiig

Hej hej igen.....

Jag kanske plockade bort henne kokos, jag gallrar ganska hårt, man måste vara här i allafall varannan vecka eller hur?
    Men lägg dit henne igen så om hon nu har uttryckt att hon vill det!

ÄL Project tyckte jag var kanon, tänk om det hade funnits, jag tror på idén!

• nu är jag fruL

mindre:
    näe varje dag i en vecka funkar inte. men varje dag runt böjen kanske är bra.
    Jag vågade inte köra varannan dag pga av min teori om att för oss är tajmingen allt. Så vi körde varje runt ÄL. Men INTE en vecka

hoppas hoppas!!!!!
    varför inte bara ta vitaminer med zink låter enklare...

• nu är jag fruL

jag tycker att gallringen var bra och nödvändig cicci.

Jag förstår inte varför man BARA vill vara med på en lista och sen aldrig är här. Nu säger jag INTE att vänner är så, hon var ju här mycket förut. Men vissa andra verkar bara vara intresserade av listan och inte oss på tråden..
    Fast jag är ju så töntig så jag kanske inte fattar att det är coolt att vara med på en lista eller nåt...

• _koko_

CicciL - ja, nån måtta får det ju vara! ;) Men med tanke på aktiviteten här kan ju även jag ha missat något, så jag lägger tillbaka henne!

• Lapinette

Kan säga att vi vid ett försök (tidig höst) hade sex fredag x 2, lördag x 3, söndag x 1...inte fasen hjälpte det. Har nu förstått att det inte är kvantitet utan kvalitet som räknas dvs kör varannan dag och spermierna är på sitt bästa simhumör.

• nu är jag fruL

nu har jag inte kollat länken MEN hur faaan kan någon annan veta att jag har ÄL????
    Hade smst funkat för sweet som letade efter sitt ägg i en vecka månntro...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???