• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

koko:
    jag tror Vänner-fan ville vara med på listan
    Vänner-fan, Göteborg, ?, ?, Gravid sept06

• mugglesfan

Japp, jag har också saknat Moppy men jag tror hon hade svårt med datortillgång (el var det mkt jobb?).

Eden och ljuvlig är också försvunna har jag noterat. Synd.

koko: jag hoppas verkligen för din skull att det funkar och att endon försvinner. Vad jobbigt att komma in i tidigt klimakterium... Håller tummarna stenhårt att det kommer att funka!!!

• Liten med Mindre

Storasystern - jag förbereder mig bara för en rolig ÄL-vecka efter helgen. Så det är långt till BIM.

Försöker som bäst förutse vilka varannan-dagar vi ska välja, om ÄL kommer tidigare när mensen var 2 dagar tidig, planera att förbereda middagar så att vi slipper lägga tid på att laga...

Det är avancerat med ÄL i barnfabriken. :D

• mugglesfan

Och hur var det med Frejis BIM - hon skulle ju käka Bisolvon för det vilda denna gången

• mugglesfan

Mindre: köra MS Project?!

• nu är jag fruL

barnfabriken skulle behöva ett helt eget planeringsverktyg. Där man kan ange dagar för BIM, ÄL
    vilka piller man tar
    vilka piller maken tar
    vilka ställningar man kört med
    vilka dagar man 6ade
    när böjen kom
    orgasm elelr inte

osv...

snacka om att detta kräver jobb

mindre: är det inte säkrare att köra varje dag då om ni inte vet nä'r ägget kommer?

• Liten med Mindre

Jo, det vore nåt Muggles. Ta patent på den nya "ÄL Project", avancerad mjukvara för ägglossningsvecka-planering.

• Liten med Mindre

FruL, jag kommer att testa med stickor, så vi vet ungefär, och kör extra den dagen och dagen efter ifall det inte passar i "varannan" planeringen.

Vi kommer inte att orka varje dag från fredag till fredag (om vi ska vara ute i god tid och fortsätta tills det garanterat är över).

• Liten med Mindre

Oj, såg att du också var inne på min "ÄL Project" idé FruLlan. :)

• Storasystern

Det vore ett perfekt verktyg att sälja till galningarna på FL!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???