• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Vet inte vem det var som pratade om Alvedon. Ta inte det om det finns minsta misstanke. Det ökar blödningsrisken. Dom enda värktabldetter man ska äta om man är gravid är Panodil.
    Nu när jag haft ryggskott åt jag en ibumetin innan jag ringde jouren för att höra vad jag skulle ta för tablett å då sa hon att jag inte skulle ta någon mer sådan. Inte bra alls.

Jag tror att vi får plus strax här jag *hoppas hoppas hoppppppppppppppppppas*

Nenne för tusan! Ge inte upp.... Kör på säkra perioder tycker jag (haha, jag kom på att jag tänkt skriva det för typ 100 sidor sen men jag glömde bort ).

Koko, vad händer nu då? Kan du uppdatera är du snäll..... Jag kan inte sånt där och skulle gärna vilja "vara med" dig... Hajjar du? Vore gulligt om du kände för att skriva vad som väntar framöver....

• Storasystern

September - jädra otur!!! Misär och bajs! Dumma tant! :(

• Jessie76

Usch September vad tråkigt F---n vill man bara säga
    En *kram* till dig

• mugglesfan

start: med vad fasen! Jäkla tantjävel! Glömde du bjuda in henne, bjuda henne på starksprit och klubba ner henne när hon tuppat av (som jag gjorde)? Men det lät ju hoppfullt med dina känningar. Fasen vad lurad man kan bli...

koko: jag håller med Jessie, orkar du så får du gärna uppdatera oss. Jag har tyvärr glömt vad det var för spruta du skulle ta

Syrran: nu håller vi tummarna för dig. Är det inte dags för ett plus igen nu snart?

• mugglesfan

Ibumetin visste jag var ett no-no men Alvedon trodde jag var ok? Det står ju så på paketet???

• Liten med Mindre

Äsch vad trist September. :( Upp på cykeln med oss andra igen!

Och så låter jag tummen övergå till Storasystern.

• Bröllopstokiig

Alvedon är helt ok!

• _koko_

Jag trodde också att alvedon var ok???

muggles och jessie - jag babblar på som om alla vet vad jag pysslar med... :D
    Sprutan är nummer 2 av 3-6 stycken som jag ska ta med 4 veckors mellanrum (läste precis att 3 sprutor kan räcka... :)). De försätter mig i ett konstgjort klimakterium så att endometriosen förhoppningsvis ska torka ut. i bästa fall blir jag sedan gravid direkt mha ivf och då har jag hyfsade odds för att endon inte kommer tillbaka. I värsta fall blir jag inte gravid alls och då kan endon komma tillbaka och dessutom bli ännu värre. Hur det blir är det ingen som vet eftersom varje situation är unik...

• _koko_

inte gravid alls = aldrig någonsin. Men så ska det inte bli, eller hur?! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???