Uj, konvertera till islam. Ok då, islam är ju inte värre religion än ngn annan (fundamentalister däremot finns ju i alla religioner, kolla bara på Irland el Runar) men burka... Näe. Däremot sekulariserad muslimer (tex från förra Jugoslavien) de är ju helt ok. Ung på samma sätt som vi är kristna (iaf jag, som aldrig går i kyrkan men däremot gifte mig där).
Jo en noja till: att ättelägget blir fullblods(blod HA!)vegan och AFA-aktivist. Fan, vad jag hatade de jävlarna som kom hit och slog sönder Göteborg i kravallerna. De VILL ju ingenting annat än förstöra. De slog sönder skyltfönster på vanliga affärer och vanligt folks bilar och hävdade att det var för att de var "emot globalismen". Jaha? Och sedan stod Mikael Wiehe där och sa att de gjorde rätt som protesterade. Jo visst, protestera kan de väl få göra men gör det på rätt sätt. Sedan dess tål jag inte Mikael Wiehe. Man ska inte främja odemokratiska metoder tycker jag. Och så har de inte ens vett att visa vilka de är utan går maskerade - näe samma skrot och korn som fotbollshuliganer är det, vill bara förstöra. Och en sådan vill jag inte ha i mitt hus! (Nu låter jag 100 år gammal jag vet
Gick igång ordentligt där...)