• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

Och ju tidigare han kommr cicci...destor tidigare kan det bli rose

• Liten med Mindre

Grattis Cicci! Vad skönt att det såg bra ut, och att ni slipper ta en massa jobbiga beslut.

:)

September - det låter "jättespännande" med ont i ryggen och brunfärg. Håller tummarna och hoppas! (Funderar - undar om det går att beställa extra tummar för BT aktiviteterna? Det börjar gå åt så många. :) )

• Bröllopstokiig

Frullan: Ja det kommer bli massa Rosé i slutet av juli i af
    Jag kommer nog smutta lite innan h*n tittar ut med Bara lite lite...
    Nupp är ju ett sätt att inte vara orolig med, tänk på det med. Att få veta att risken är liten tex. Jag tycker det var värt det!

Mindre: Jätte skönt!

• A.M.

Cicci: Ska ni kolla om det är kille eller tjej (genom ett extra ultraljud)?

• Bröllopstokiig

A.M, nej vi kommer inte kolla könet. Jag stirrade som fasten på skärmen idag för att titta om jag kunde se något, maken blev nästa sur på mig....
    På UL den 19/2 kommer vi säga att vi inte vill veta. Tycker personligen inte att det spelar någon roll ifall det är en pojke eller flicka och då finner jag ingen anledning till att veta innan den kommer heller. Lite roligt att spekulera också

• Snart så....

cicci, åhhh vad underbart att allt var bra!!! och pick´n blivit så stor :)
    Vad hade du för värden på Nupp-testet??
    070707 är ett jättebra datum tycker jag hahahah fyller år just det datumet :D

• A.M.

Ja - det är lite spännande och ju faktiskt helt oviktigt vad det blir för sort - Det blir ju hur som helst Pick'n!!!

Vi ville inte heller veta - eller snarare, jag var lite sugen på att ta reda på det (för att kunna rocka loss i inredningen i bebirummet tex ) men mannen sa bestämt nej. Senare i grav så tyckte han plötsligt att han ville veta - men då hade jag tänkt om helt ... Det slutade med att vi var rörande överens om att vänta. Och 16 november fick vi ju svaret.

• A.M.

Ja - vilka värden hade du Cicci? Om du vill berätta?

• Snart så....

Frullan, jag hade min tröttdagar i mellandagarna, sov konstant i tre dagar tror jag
    Fryser har jag gjort konstant sen jag fick plusset så det är nog helt normalt!! jag är en väldigt varm person av mig annas så det känns skumt att för första gången i livet frysa helt hysteriskt.

• Snart så....

undra om mina symptomer kommer att hålla sig borta nu???
    Mår väldigt bra sen i helgen, knappt något illamående, extra hungrig och det bästa av allt är att boobsen är stora med inte längre gör ont :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???