• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Hm September,

Hade inte muggles värk i korsryggen samt bruna flytningar innan hon plussade?????
    :o

Hoppas iallafall att det ett plus hos dig!!! :)

• A.M.

Gomorron allihop! Livia har långslocknat i spjälsängen så jag har tid att sitta lite vid datorn
    Som vanligt håller jag tummarna för alla som försöker - ni är ju flera som verkar vara gravida ... Kul!

fruL: JAg var också förlamande trött en period i början. Och frusen. Och jag minns också en period då alla symptom var som bortblåsta (inte ens ont i brösten) och man verkligen trodde att något gått snett. Men det är tydligen vanligt att plötsligt inte känna något alls (för mig var det nog v9-10-11 eller så).
    Boris mår bergis toppen därinne!

• sweetstreet

Koko vad bra att du fått en tid nu!!!!! :)

• sweetstreet

Ja FruLLan jag känner flera som var så trötta under sina grviditer att de i stort sett tillbringade all sin tid utanför jobbet sovandes. Inte så roligt för deras partners eller tidiarebarn, men vad sjutton. De sa de inte kunde hålla ögonen öppna.

Så det är nog ett väldigt vanligt symptom!

• sweetstreet

Hej A.M!
    Kul att du har lite tid att hänga här då och då! :)

• A.M.

Hejhej! Ja det är kul att hänga här och få en fläkt från världen bortom skötbordet!

Jag kan dessutom meddela att tröttheten vi diskuterar fortsätter även efter graviditeten ... Av förklarliga anledningar. Det sägs ju att man blir lite puclkad av att amma, men jag tror att det är sömnbristen som gör en lite ... okoncentrerad.

• nu är jag fruL

hej kokosflingan
    hu mår du min lilla raring Tänker på dig en hel del ska du veta.

Ja jag har hört att fler är så här trötta. Det är en helt obeskrivlig trötthet. Hemskt. Men precis som du skriver MYCKET bättre än illamående.

Jag pratade jätte länge med min syster igår som ska föda sitt ttredje barn om ett par veckor. FYYYYYYY vad svårt det var att INTE berätta att jag också är gravid. Hon pratade om hur trött hon varit i början och jag ville bara berätta hur trött jag ÄR. Men vi har bestämt att vi ska berätta för alla först när vi kommer hem från resan. Då är jag i vekca 13 och den värsta tiden är över.

Usch och nu ringde mamma precis och undrade om jag skulle åha hem från hålan den här Äl också... Jag skulle ju haft ÄL nu om jag inte var gravid. MEN det är bara att fortsätta ljuga, känns lite trist...men men.

• nu är jag fruL

mitt inlägg kom lite efter

hejsan AM kul att du kunde slita dig från blöjan

• nu är jag fruL

Just det
    vad bra att du skrev det där om att frysa AM. Det gör jag nämligen hela tiden. har tredubbla lager kläder men fryser änndå. Har två tjocka täcken på natten, men fryser. Himla skumt.

men visst går tröttheten över efter några veckor in i graviditeten? eller är det bara önskedrömmar?

kokos: usch för att du fått symptom.
    MEN som sagt, det är också symptom på att endon kommer fara in i pipsvängen och det är ju toppen!

• sweetstreet

FruLLan så din mamma var invigd i dina ÄL-jakter????

Vi har inte berättat för någon om våra ÄL-jakter. Skulle kännas alldeles för stressande om andra kände till dem. Ja förutom ni alla raringar i tråden såklart.

Men familj o vänner kan ha en viss förmåga att hela tiden fråga. Och det vill jag INTE!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???