• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

Page - kan inte låta bli att fundera över hur du ser ut... fast det som är mest tydligt är att storlekar är en konstig konstruktion.

Själv har jag ett BMI på 33 vilket låter skrämmande - men väldig få tror att det är så högt. Är "jämntjock" och ser inte fet ut konstigt nog.. mitt problem: alla byxor i stl 46 (som jag drar) är gjorda för folk som är längre än 1,64... mysko!

• Page

Hmm, med ditt låga BMI och din matlust har du kanske något problem med sköldkörteln. Du har kanske för hög ämnesomsättning?

Fast en banan och en macka är nästan inget! Jobbar man så behöver man äta minst 3 stora mål mat och gärna ett lite mindre!

• start september

Oj, är det bara jag som ligger lite högre? Jag tycker själv att jag gått upp lite mycket på sista tiden och ligger på BMI 25. Tidigare var det 23-24 och det kändes ju bättre...

• Page

Lapinette och Viktualia, Muggles eller Mindre har ett helkroppsfoto på mig! Hahaha, det var verkligen ingen vacker beskrivning på mig!

• Page

Viktualia, Jämntjock låter super! Mina byxor brukar fladdra på benen och orsaka blodstopp i magen.

OBS, byxorna jag har på mig på bilden går absolut inte att dra igen!! Därav den långa tröjan.

• _koko_

Ja, tänk om man kunde skräddarsy alla sina kläder... *drömmer*

Då skulle man slippa all ångest i provrum när kläder stramar över axlarna och är för korta i ärmarna samtidigt som de är vida som tält... Eller när byxorna får luftfyllda ridlår och samtidigt knappt går att knäppa...

• Page

En beskrivnin av min kroppstyp: En tioårig pojke! Jämn från axlar ned mot rumpan! Jag beklagar mig inte. Det är så jag ser ut och jag är van med det!!

• Liten med Mindre

Eller när byxorna mot förmodan går över rumpan och lämnar plats för en jättebebismage i midjan.

Hmm...kanske bra när det gäller att hitta mammakläder i framtiden.

Fast oftast fastnar byxorna redan på vaderna. :(

Nä, får minsann masa mig iväg och träna upp lite mer rumpa och vader. Tränar upp humöret då med hoppas jag. :)

Kram!

• Page

Koko, Det är inte så farligt dyrt att låta sy upp kläder. Hitta nån bra sytant bara. Jag har sytt upp kjolar och kostymer. Inte mycket dyrare än i butikerna!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???