• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Tror garanterat att det behövs någon som jobbar med det Page!

• Bröllopstokiig

Snartis, jag gick till 2 olika och jag kommer inte ihgåg, hemskt, men jag vet att det inte var den du var hos eftersom namnet var annorlunda!

Men hur som helst, de är grymt bra på Odenplan, hade jag fått skriva in mig där hade jag gjort det, men det tar bara specialfall, och dessvärre var jag inte ett sådant!

• Storasystern

Mindre, kan du inte trolla fram ett sätt att gå ned i vikt istället? Upp är liksom inte mitt problem... ;)

• _koko_

Page - jag tycker du verkar vara en grymt cool tjej som verkligen jobbar med sig själv!

Ja, jag tror att vården fortfarande fungerar väldigt bra när det är akut, men just detta att ta hand om folk som inte är akut sjuka men ändå mår dåligt, eller tom kan dö om de inte får hjälp i tid, det verkar inte vara prioriterat inom landstinget...

• Bröllopstokiig

Bra artikel Mindre, jag har faktiskt börjat med mellanmål nu, fast bara på eftermiddagen. Äter BULLE med massa vaniljkräm (inte den från Nennes man då)... det kommer ge utslag uppåt nästa gång på min nya våg

• Page

Tack Mindre, jag sög åt mig innehållet i artikeln i alla fall! Det är ju logiska förslag men det där om att äta var tredje timme är nästa omöjligt för mig. Jag äter sällan men gigantiska portioner och det är det jag måste tydligen ändra på.

BIM på minst 17?? Hahaha, då borde jag vara död vid det här laget!!

• Bröllopstokiig

Hur räknar man ut BMI?

• Page

CicciL, Blir det riktigt illa med din viktnedgång finns det kosttillskott att ta till. De är inte så där jättegoda men de slinker ned om man inte är allt för kräsen!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???