• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

sweeeeeeeeeeet! :p

Jag har fått ditt mail!! Gulle du...
    Svar är på väg, men du hinner nog sova lite innan du får det. :)

God morgon alla! Hur jobbigt känns det inte att behöva jobba en heeeel vecka?!! Hahahaha... Ehhh... jag behöver semester...

• Lapinette

2 veckor och 4 dagar kvar till SEMESTER!!!! Hi, hi...känns inte helt fel.

• nenne78

jaha. Dagens höjdpunkt:fikat. Ååååååhåhåhåhåhå *gråter* jag vill vara leeeediiiiiiig!!!!!!!!!!! Problemet med att vara ledig några dagar är att man bara vill ha mer, istället för att komma rask och pigg tillbaka till jobbet, redo för nya utmaningar! Tataaa!*stålmannenpose*

17 mars 17 mars 17 mars... då drar vi till Thailand. WEEEH!! Men det är så långt booooortaaaahahahahaaa....

• start september

Japp,

BIM imorgon. Lite mensvärk, lite ömma bröst och sen inget mer.

Jo, jag mår lite halvskumt också, men det är bara för att folk på jobbet fått vinterkräksjukan. Jag tror alltid att jag ska bli smittad och mår halvskumt när jag hör om den. Hypokondriker, jag??

Muffander går vidare...

Page, du skrev att kände dig egocentrerad, jag känner mig också det. Det är välidgt lätt hänt, särskilt när man bara skriver om sina symptom!

• Liten med Mindre

Men - har ALLA semester inbokat??? :(

Vi har inte planerat in något skoj. Vill ju helst boka dykresor, men det är ju kört med tanke på vad vi vill lyckas med. (Jag vet, tanken att boka bara för att få till det har föresvävat mig.)

• nu är jag fruL

morrn morrn i tråden
    även fast det inte är morgon längre...

Själv har jag drabbats av mördande trötthet så jag lyckades inte ta mig till jobbet. Ska försöka få lite gjort hemma istället.

väldigt irriterande. Det spelar ingen roll hur länge jag sover, jag blir aldrig piggare. Mycket irriterande. MEN idag mår jag inte illa!!!!! så allt är bättre.

nenne kul att se attdu dykt upp igen. OCH jag tycke fortfaramnde INTE att ni ska ta en paus i fabriken. jag tycker det är DUMT. Tänk på hur svårt det varit för alla oss att bli gravida. Ni kanske missar ER chans. En resa till frankrike kan ni alltid göra, men att skaffa barn kan vara svårare. Dessutom så ta det då,. SKULLE du vara gravid så kanske ni kan tidigarelägga resan eller ändra om så att det fungerar ändå. Jag tycker det är dumt att försitta chanser när det kanske kommer vara jätte svårt att bli gravid. Näe försök och boka om resan om ni måste.

Sweet, jag tror att de gånger ni fick till det räcker. Nu håller vi tummarna1!!!!

Snartis: har du fått tag på sös idag RING.

kokos: dina mat och godisvanor låter hälsosamma tycker jag. Bara EN brist du dricker för lite alkohol särskilt på brunchar

Lapinette: ahhh vad skönt med resa! Vi håller själv på att räknar ner till vår. Vi åker om exakt 4a veckor IDAG wiiiii
    tog sista sprutan igår och fick malariatabletter. Läkaren tycker ju dock fortfarande inte att vi ska åka...men det ska vi profylax är aldrig 100% ändå så man måste skydda sig på andra sätt. Nu blir det extra viktigt för mig.

Kul att nattskiftet är så ihärdigt. page vart ska ni åka?

• Liten med Mindre

Jo, förstås, vi hade ju tänkt åka på slottshelg nästa vecka. Men så blev det uppskjutet till februari för att någon tabbade sig i kalendern (muttrar).

• _koko_

Mindre - vi har ingen semester inbokad. :( Men förhoppningsvis blir det något i början på februari ändå...

FruL - Förlåt. :D Lovar att bättra mig nästa gång!!! Fast jag gjorde som jag sa och drack en massa vin när jag kom hem iaf. :D

• Liten med Mindre

Hoppas ni kommer på nåt skoj att göra koko!

Maken får ingen semester förrän i april - så det är bara att vänta. I och för sig skulle jag gärna vilja ha semseter hemma i sommar. Det var verkligen läääänge sen.

Och så hade vi ju vår bröllopsresa i somras. Men det känns ju såååå länge sen det med. :)

• mugglesfan

Enda "semestern" som jag har inbokat är en skidresa till Trysil i v5. Inte så häftigt med tanke på att vi alltid brukar åka en vecka till Alperna och åka offpist såhär års. Men i år måste vi spara pengar till möbler till vår nya lägenhet (inflyttning i april), så det fick bli en mini. Dessutom skulle jag inte våga åka offpist nu ändå med tanke på fallrisken. Jag har en tendens att inte kunna ta det lugnt så jag trillar en hel del i offpisten Åker över min förmåga, hellre än bra typ

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???