• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag vet att man ska dra ner på kaffeintaget om man vill bli gravid, men hur mycket är egentligen "inte bra"??

Jag dricker oftast ca 1 mugg om dagen men de rekommenderar alltid allt i "koppar". Jag gissar att min mugg motsvarar ca 2 koppar ("kaffebryggskoppsmått").

Men sedan hinkar jag i mig en massa te också! Betydligt mer än kaffe faktiskt. Men det är ju koffein i te också! Så jag gissar att det inte heller är så bra?? Men är det lika mycket koffein t som kaffe (per volymsenhet)? Någon som vet????

Dricker vädligt sällan lightläsk iallafall så jag känner mig rätt lugn där.
    Inte så jättestor läskkonsumtion öht tror jag. Fast betydligt mer sedan jag träffade min man eftersom han är cola-beroendet. Och då snackar jag coke i flytande form som man kan köpa i mataffär, onget annat...! ;)

• sweetstreet

Nävisst, kaffe var det!
    Tittar in här igen om några timmar. Kanske är det någon här då?

• Liten med Mindre

Ojoj, Sweet - hur klarar du att sitta uppe så sent och jobba. Eller...du var ju här förstås. Hur gick det med jobbandet?

Prata på ni, om er själva och era nojor. Så skönt att inse att andra är som jag. Eller kanske att jag är som andra. :D

• Liten med Mindre

Hihi - satt och läste lite på Hemliga Pappans blog som det tipsades om. Den har faktskt sina skoj kommentarer...

"Hemliga mamman har lyckats kortsluta sin mobil ? med bröstmjölk! Jag skrattar fortfarande."

:D

• Lapinette

Morning ladies! Ingen som BIMar denna vecka? Några sympton eller icke sympton?

• mugglesfan

Mindre: jasså det missade jag (med kortslutningen). Jag letade efter inlägget som var med i tidningen (som var himla roligt skrivet) om när han fick reda på att de äntligen var "gravida" efter alla försök och undersökningar. Men jag hittade det inte tyvärr - det kankse var ngt han skrev speciellt för tidnignen (jag trodde det var hämtat från bloggen).

Page: är det ngn här som INTE skriver om sig själv och sina nojor?! Fortsätt du bara, det är kul...

Sweet: du gav väl upp innan jag hann komma till jobbet. Jag tror inte du behöver fortsätta med tandbortssex nu längre. From nu och några veckor framåt - kör när ni har lust! Vi fortsatte ett par dagar efter böjen men det hade ju ni också gjort - jag tror du har gjort allt rätt. Nu gäller det att ägget och simmarna var med på noterna!

• mugglesfan

Är det inte start september el storaSyrran som BIMar typ imorgon?

• Liten med Mindre

Muggles - bloggen på nätet tycks bara innehålla sidor från efter bebisen föddes. I alla fall kom inte jag längre tillbaka än så.

• Storasystern

Lapinette, jag tror att september BIMar i veckan. Onsdag om jag inte minns fel... Så kanske blir det ett plus i tråden denna vecka!!! :) :)

Jag har inte hittat några symptom än, lite ont i äggisarna, men det har jag ju nästan jämnt... :( BIM på lördag och test tidigast måndag har jag bestämt mig för. Får se om jag klarar det! ;)

Var har Nenne tagit vägen?? Saknar hennes galna påhitt! :) :) Hallåååå Nennee????

Sweet, jag tror att du kan skippa tandborstsexet för den här gången och spara krafterna till magen istället, för den här gången måste det ju ha funkat!!!

• Lapinette

September och storasystern...hallåååå är det dags för BIM??!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???