• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Schwiiiiiiiiiissssccccchhhhh......!!!!

*gliiiiiiiiiiiider in i tåden*

Ha! Sweet sover inte nähä för hon jobbar flitigt!! *riktigt stolt över mig själv*
    Har faktistk skrivit riktigt duktigt! :)

Så nu passar jag på att komma in i tråden när ni fortfarande har morgon i Sverige.
    En liten paus bara, för sedan måste jag fortsätta. Har ställt in mig på att det nog inte blir mycket sova de närmsta nätterna för att hinna klart till dead line på fredag. Puh!

• sweetstreet

Kan även meddela tt det INTE blev sex under kvällen/natten. Hade bara ögon för datorn. ;)

Och jag tror mannen var rätt glad för det faktiskt...

• sweetstreet

Ja nu är det bara att börja hoppas igen. Men som sagt, det är ju som muggles säger. Det handlar ju inte bara om att pricka rätt tidsmässigt, simmarna och ägget ska ju vara i form de också. Och det är ju DET som känns så frustrerande att man inte har koll på!!!!!

• sweetstreet

Jag tror september BIMar på onsdag.

• sweetstreet

Jag tror jag kommit in i min andra andning. Känner mig lite "hög" på ett flummigt vis.... :o

Ungefär samma känsla som när jag satt uppe sista natten och skrev klart min avhandling.

Tjickatjoooo!

Och då har jag ändå inte alls druckit så mycket kaffe. Annars kan man ju bli lite flippad av det.

• sweetstreet

Bäst jag passar på och skriver lite mer på det jag "ska" skriva (alltså inte här i tråden då´rå) medan energin fortfarande finns. Gissar att när luften senda går ur blir det inget kvar. Bara en tom ballong. Och då lär det vara dags för sängen gissar jag.

Men kanske tittar jag in här igen om ett tag!!! :)

Kan inte hålla mig borta...

• nenne78

nämen storasyrran, vad rörd jag blir! Sicken tur att jag råkade titta in precis nu. Vilken bra start på dagen!
    Jaa..var har jag tagit vägen...?
    jobbar och sliter. Tråkigttråkigttråkigttråkigt *slår mig med knogarna i tinningen*

Vi tänkte ju ligga lågt (hoho ligga! ) framöver men insikten av att vi i så fall måste trä på dykardräkten igen blev vi lite ställda av. Det bästa vore ju att köra på som om man vill bli gravid för då händer det ju inget. Men skulle vi försöka oss på säkra perioder så är jag nog redan på smällen. HAHA!

Igår fick jag en omgång i soffan direkt efter maten, eftersom min käre make inte har ork vid läggdags - tjohoooo!!! Man blir alldeles fnittrig i tjottafräsen!

Nu ska jag fika!

• mugglesfan

Jag måste tipsa om en rolig göteborgsblogg (en blogg till alltså). JAg har letat fram en klassiker som handlar om att köpa toapapper:
    bloggfrossa.blogspot.com/2005/12/dagligvarunoja.html
    Numera kan jag inte köpa toapapper utan att tänka på det här...
    Här är en annan som är bra:
    bloggfrossa.blogspot.com/2006/06/omkrd-av-en-senior.html

Det är extra roligt om man kan göteborgsmiljöer men...

Ja just det, var är Nenne ja?!

• Lapinette

Så september imorgon och storasystern på lördag, någon mer?

Storasystern - det bådar ju gott för er denna gång. Jag menar nu har ju du varit hemma och tagit det lugnt. Håller tummarna! Helt rätt att vänta några dagar att testa. Jag har hittills aldrig köpt något gravtest...för min mens är ju hyfsat punktlig. Kommer köpa det första när mensen är 3 dgr försenad. Inte förräns då.

• mugglesfan

Japp det där med fika var en bra idé!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???