• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Näh, den var inte så rolig som i tidningen

• sweetstreet

Låter förresten döhärligt med er resa!!!!!

Vi har ju ännu inte åkt på bröllopsresa men försöker nu ta tag i detta för att kolla lite mer och förhoppningsvis boka snart!!! :)

Men av någon anledning är det alltid ny aker som "poppar upp" och som är "akuta" så man måste ta itu med dem först.... Grrr!

• sweetstreet

HEEEEEj muggles! Kul att du är i tråden samtidigt som mig igen!!!!! :) :) :)

• sweetstreet

Och jag har också svårt att tänka mig alla med era riktiga namn. Håller med dig Page. För mig är alla här inne sina nick liksom :)

• sweetstreet

Jag känner ett par där han hade alldeles för varm temp han med. Så de ingick i någon testgrupp där alla män (som också hade för varm kroppstemp för simmarna) fick gå omkring med någon form av kylare på påsen! Men detta projekt visade sig inte vara bra för det var bara ett av paren som blev gravida. Mirakulöst var det det paret jag känner!!!! Så de fick en son! Men detta är flera år sedan nu så de har antagligen kommit på mycket fiffigare sätt att få ner tempen i påsen. Verkar ju så enligt muggles artikel om pappan med bloggen :)

• sweetstreet

Känns som om det skulle varit väldigt jobbigt att gå runt med ett kylaggregat i brallan förresten....

Tur de har hittat andra sätt nu!

• mugglesfan

Page: här står lite om utredning (vet inte om det är det du är ute efter men...) www.niomanader.se/content.asp

Jag vet att jag läst en bättre sida men hittar den inte nu. Där stod mer om olika undersökningar.

Generellt tycker jag att männen också ska undersöka sig om ni nu funderar på om det kan vara ngt fel. Vi tjejer är ofta mer pigga på att gå till doktorn och lägga oss under luppen (kanske för att vi är vana vid att gå till gyn?) men det kan ju precis lika gärna vara fel på mannen.

• sweetstreet

Nämen Hallå!!!!!! :o

Jag skulle ju JOBBA!!!!!!!!!!

• mugglesfan

Hej sweet! Ja här var det action!
    Jag skulle bara titta in lite kort medan jag "drack igen" efter träningen. Och här sitter jag nu i mina träningskläder (urk!) och stinker. Hmmmm, deja vu, detta har hänt förr...

• sweetstreet

Japp muggles,
    jag har nu pratat med mannen och han har också sagt att han ska kolla sig om det inte "tar" nu.

Till att börja med blir det väl en vanlig hälsoundersökning gissar jag, och sedan får man väl söka sig vidare därifrån.

För min del börjar jag med en vanlig gynkoll och då kan man ju ta upp detta med att man försökt rätt länge.

Vet inte hur det fungerar här riktigt. Måste kolla upp i min försäkring ifall det ingår att man gör fertilitetskoll.

Hm????

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???