• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Ja det är helt knasigt vad man blir fast här inne i tråden om man väl stuckit hit näsan...

• mugglesfan

Jag måste förresten in i duschen nu och eg borde jag sitta framför favvoserien CityAkuten (el ER som det heter i USA) alt Kommissarie Lynley. Krock, attans!

• sweetstreet

Jag förslog min man att vi skulle smyga in på hans jobb på natten och kolla simmarna i deras mikrosko. Men det tyckte inte han.... :(

Fattar inte varför???!!! :D :D :D

• sweetstreet

Japp skynda in i duschen då mugglan! Så kanske jag t o m kan få ändan ur och fortsätta jobba! :)

• Lapinette

sweatstreet, jag visste att jag kunde finna dig här inne! Tony är tillbaka!!!!! För er som inte varit inne i helgen så menar jag i 24 säsong 4. Har nu ikväll efter träning hunnit äta middag och sen sett 3 avsnitt. Nu sängen! Go natt girls!

• sweetstreet

Jepp Lapinette!! :)

Jag ville ju inte avslöja det för dig nu i helgen eftersom du inte sett så långt av säsongen, men visst så är det!!! Så du kommer inte behöva känna att det bara är nykomlingar.

Och jag vidhåller fortfarande att jag tycker denna säsong (4 alltså som du kollar på!) är den absolut bästa hittills!.

Säsong 5 däremot är otroligt dramatisk. Så njut av 4:an medan den varar!!!! :)

• sweetstreet

Själv har ajg insett att jag komme få en låååång natt inatt. MÅSTE skriva färdigt en massa inatt så ev kommer man kunna titta in en sväng i tråden när det är morgon hos er igen... ;)

• sweetstreet

Vill då även höra följetongen för Snartis SÖS-kontakt.

Hoppas verkligen du får tag på dem!!!!!! Faller in i den allmänna kören: Stå på dig!!!!!!! Våga vägra vänta!!!!!!!

• sweetstreet

Hm, kom just på att jag undrar hur många dagar efter böjen som ni plussare egentligen fortsatte med varjedags resp varannadags-6????

Som det känns nu så känns det som om vi verkligen ansträngt oss denna gången. SÅ egentligen är jag inte längre supersugen... Men borde man kanske ändå försöka ikväll trots allt. Böjen var i fredags så jag gissar att ÄLen var i lördags. Hade 6 i torsdags, lördags samt igår (söndag). T o m 2 gånger på lördagen!!!!!!!! En på morgonen o en på natten till söndag :D

Hm, med tanke på att jag tänker jobba hela natten så känns 6 inatt inte sådär väldigt lockande....
    Å andra sidan kanske man ska ta en rast?!?!?! ;) :D Och istället för kaffe kan det bli lite "guppenuppa med sprut"! Woooööööööw!!!!! Eller kanske borde det kallas "Hoppenoppa med doppa"???? Eller nja kanske egentligen "hoppesnoppa med sprut"? Känns ju faktiskt mer logiskt...??

Äh, vi får se hur det blir. Men jag tror att om mannen får välja står han nog gärna över ikväll.

But what if the egg......
    Näe nu ska jag sluta fundera på detta med äggets framfart.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???