• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Vart var ni på bröllopsresa Mindre?

Förresten, för ett tag sedan skrev du att din böna ska heta Mindre - varför inte Minst?

• Liten med Mindre

Muggles - Minst kommer i nästa omgång... Allt det där tänkte vi ut innan vi ens förlovat oss. Svårt att förklara tankegången bakom bara.

Bröllopsresan - vi var till Indonesien, Sulawesi, och dök. Helt fantasktiskt! Samt shoppade i Singapore på vägen hem. :)

Jag får nog plocka fram lite bilder och frottera mig i minnen medan ni andra är ute och skapar er egna semesterminnen.

• sweetstreet

Hm, nu tror jag betsämt att min enrgi är på upphällningen. Så nu ska jag gå bara maila iväg vad jag producerat under kvällen/natten till min chef och gå o sova.

Men det var kul att tittal in en stund på morgonpasset ockkså! :)

• sweetstreet

Ang resor, så har vi tänkt ta vårt bröllopsresa någongång under ået.
    Men vi har inte riktigt bestämt oss för vart än. Men det lutar åt Hawaii.

Tycker det verkar vara grymt vacker och cool natur där!!!!
    Och man kan få en bra blandning av relasxande på stranden och äventyr i regnskog och snorkling...

• Lapinette

Vi skulle ha åkt dit (Hawaii) för två år sedan men min mans jobb (dvs gratis) och så avbokades hela resan 2 veckor innan vi skulle åka. Då hade vi bokat in stopp i SF och sen ett besök på en annan ö. Jättesnopet! Satt en hel helg och tittade på alternativ och funderade. Bokade av allt och åkte till Guadeloupe istället. Inte lika lång resa, inte lika dyrt.

• _koko_

Oh, förresten, Page tror jag det var som undrade hur vi pratar när vi ses, och det händer att nicken används faktiskt! Såklart mest om de vi inte vet de riktiga namnen på, men det har hänt att jag fått heta koko t ex. :D
    Vilket inte gör mig någonting alls, bara ett smeknamn till att lägga till listan. :)

• Lapinette

Jag har en tjej här på BT som jag har träffat vid ett par tillfällen och hennes nick ligger i min mobiltelefon liksom det står Lapinette i hennes. Känns konstigt med de riktiga namnen.

• Storasystern

Jisses vad ni semestrar allihopa! Jag har minsan ingen semester inbokad inom den närmaste framtiden... :(
    Fast precis som Mindre har vi en relaxhelg på herrgård till godo (presentkort) så det kanske vi ska passa på att utnyttja... Hmmm... Det ingår riktigt sjysst middag och vin så jag kanske ska vänta till efter måndag och se om vi ska boka in det till nästa ÄL om det inte funkade denna gång... :)

Lapinette, jag har fallit till föga och köpt tester förut, men jag blir bara besviken när det blir stora feta minus. Min mens är också hyggligt punktlig (en dag hit eller dit) så jag ska försöka hålla mig ända till måndag...

Heeej Nenne! Håller med dig, det är förbannat tråkigt att behöva gå till jobbet igen, det var ju så skönt att vara ledig... :( :(

• Lapinette

Storasystern - jag älskar att planera semestrar så nu när det snart är dags att dra till Sydafrika har jag två minihelger som jag börjat planera. Den ena är att hälsa på kompisar i Österrike (skidåkning...om det finns snö) och den andra är en storstadshelg i Europa för att fira 1-årig bröllopsdag i maj. Har faktiskt inte planerat sommaren och hösten än...då jag hoppas på att ha en stor mage. Hoppet är det sista som över ger en.

• sweetstreet

Oj Lapinette vad snopet det måste ha känts när resan blev inställd så nära inpå! :o

Vi har som sagt inte bestämt oss än riktigt men båda är verkligen sugna på Hawaii.

Och nu SKA jag verkligen gå och lägga mig. *Gäsp*

Får se om några är kvar i tråden imorgon när jag kommer upp.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???