• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Izzie - jag stoppade torkad frukt i skrivbordslådan. Har en skål med solrosfrön stående hemma. Gott och mättande.

Dessutom innehåller de Zink som är tydligen bra både för lusten, huden (minskad risk för töjmärken i framtiden om jag har "tur") samt för makens simmare som blir bättre av bra zinknivåer.

• Lapinette

Izze - jag är konstant hungrig efter helgerna. Trodde det skulle gå över i förra veckan då jag jobbade tis-fredag men icke sa Nicke. Jag var tvungen att ta en banan + macka nu för att klara mig tills jag är hemma (efter träningen).

• Liten med Mindre

Fast en liten kaka eller godisbit slinker ner på kvällen och mer på helgen.

(glömde säga att jag också är ett mellanmåslmonster...)

• viktualia

Mitt sötavvänjningstips: Burk med nötter på skrivbordet! Funkar för mig.. har slutat äta godis på arbetstid! *nöjd*

• _koko_

Jag är också sjukt godissugen nuförtiden... och det går inte längre att ursäkta det med att det är så synd om mig... :D

Mmmm, blir också sugen på cola nu... Fast RIKTIG cola och absolut inte pepsi!!! :)

• Liten med Mindre

Lapinette - det är väl klart att du måste ha ett mellis. framför allt om du tänkte träna före middagen.

Att träna utan energi är ju inte direkt någon nytta med, ökad skaderisk dessutom.

• Izzie

Ja, man kan ju bara göra jobbet själv. Det gäller att ha lite karaktär och avså helt enkelt. Så småningom blir det ju lättare. Men det är inte lätt att ha den lilla avvänjningsprocessen när man är hemma. Betydligt lättare att köra hårt när man är på jobbet och har en massa annat att tänka på.

På tal om nötter, så har oxå en näve jordnötter slunkit ner, men det var inte rikigt den typ av nötter ni tipsar om va :)

Nä maken har lovat att följa med på en promenad när han kommer hem från jobbet, så jag får väl försöka knalla bort kalorierna efter min genomklappning tidigare i eftermiddags.

• Jessie76

Hej allihopa! Hoppas allt e bra med er.
    Välkomna alla nya oxå
    Tillägg i cola-diskussionen eller vad man ska kalla det (jag kan ju som bekant inte INTE ha någon åsikt Jag har en syrra som är beroende - svååårt - av "vanlig" cola. Själv var jag inte riktigt, men nästan lika svårt beroende av light. Slutade och nu kan jag inte med cola öht. Det är sant och det gick rätt fort faktist. Jag läste oxå den artikeln att man blir dum av light och dessutom har jag även hört att piloter i Japan inte får dricka det för då får dom inte flyga - hur är det syrran? Är det så? Whatever, vill man sluta så kan man. Vill man inte är det ingen idé. Lycka till!

Jag mår lite illa ännu - det kommer såna äckliga jättetsunamiillamåendevågor ibland. Men annars är det rätt så mycket bättre idag iaf. Äter Postafen och det känns som att det kanske hjälper liite. Undrar hur länge man kan knapra det? NÅn som vet?
    DOm där banden någon pratade om - vart hittar man dom? Desperaaaaaaat

Igårkväll fick jag även ryggskott! Ett litet gissar jag men INTE roligt att sitta vid en dator å svara i tfn Jävla tjockiskropp som inte vill va me

Gnäll gnäll gnäll

U know me

• Snart så....

själv är jag faktiskt inte så godissugen trots gravid
    har mer sug efter andra konstiga saker, mest olika maträtter och SALT. tur är väl det :D :D

• Izzie

Snart så - Om man ändå hade kunnat skylla godissuget på graviditet... :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???