• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

sen var det ju extremt underhållande att Alfons är hhalic
    ha ha ha
    danskarna måste ju tycka att vi är galna som har barnböcker om hallicar

sen ann= bajs
    ha ha ha
    ddet här förgyllde min dag

• Bröllopstokiig

Det förgyllde min med, jag gillar verkligen allt sådant!

• nu är jag fruL

cicci
    ja vi har samma högtstående humor

sen blir det ju så extra kul av att vi båda verkligen tycker att Erik är ett så super fint killnamn
    det tycker jag fortfarande

skulle helt klart kunna döpa en ev son till snopp om man fick

• A.M.

Men Cicci - bara en liten fråga: Varför gör ni NUPP om ni vet att ni kommer göra fostervattenprov?
    Jag menar ingenting övrigt med min fråga, är INTE fördömande eller näsvis ... bara nyfiken!

• A.M.

När det gäller namndiskussionen så kan jag bara tillägga att jag har en Snopp hemma. JAha, då blir det inga semestrar i arabvärlden då ...

• Bröllopstokiig

Grejen är att om nu Nupp testet visare lite sämre siffror, dåååå kommer vi gå vidare och göra fostervattenprov för att vara på den säkra sidan. Men om vi får lika fina resultat som du, så är jag nöjd.

Det var så jag menade

• Bröllopstokiig

ÅÅå bara 1 1/2 H kvar på jobbet, att det kan vara så förbannat tråkigt mellan varven!
    Jag bara sitter o längtar till att det är sommar, då jag får vara ledig. Det ska bli såååå skönt att vara ledig och bara vara hemma! Sitter och ler när jag inser att jag har typ 5 månader kvar att jobba! SÅÅ skööönt! Massa semester däremellan så klart!

• A.M.

Jag hajar! Då tänker vi lika.
    HAr ni resonerat er fram till er gräns-risksiffra?

• Bröllopstokiig

Jag vet inget om Nupp, ska precis börja läsa på lite, men det är svåt när man sitter i öppet landskap på jobbet och alla ser... eller snarare intreserar sig för vad man man surfar på för siter.
    Jag vet inte vilka siffror som är bra eller ej?!
    Men vi resonerar lika, det gör vi!

• Izzie

Hmmm, är ju relativt ny i tråden, och måste erkänna att jag är lite borta när det gäller alla fina förkortningar ni slänger er med, tex VUL, NUPP och andra...

Nån som känner för att upplysa en rookie som mig?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???