• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hejsan hejsan'
    TACK för igår tjejer! LIKA trevligt som vanligt, men vi saknade lilla snartisen. Men nästa gång...
    Bra jobbat med våfflorna cicci

grattis till ägget sweetan, skam den som ger sig, ihärdig vinner, verkligen.

Men fy faaaaaan vad jag mår illa idag. Måde riktigt illa igår kväll och kunde knappt äta middag. Nu efter frukost mår jag pyton
    dessutom så är jag så trött så jag knappt orkar sitta upp...
    usch vilken dålig dag. Faaaaaan jag vill inte må illa, allt annat utom det. men det är ju bara att hoppas att det gr över till resan...
    annars blir jag tokig.
    usch
    rap
    fyyyyy
    kram
    frulLan

• mugglesfan

Usch fruLlan, vad jobbigt att må illa. Det har jag sluppit hittills. Jag har väl känt väldigt små känningar om jag blivit för hungrig och första tuggorna kan vara svåra att få ner men verkligen inget som inte går att hantera. Blir det inte värre än såhär för mig så har jag verkligen haft tur!

JAg kan meddela att om ngn annan får hård mage så är lösningen att dricka mycket. Att tillföra mer fibrer hjälpte inte mig förrän jag började dricka minst dubbelt mot innan! Men nu funkar magen igen, gött!

MissZapon: japp, flytningar kan vara ett tecken på graviditet. Så var det för mig.

• mugglesfan

Usch, Parfymen är verkligen ingen favvobok hos mig. Jag har likt sweet svårt för böcker där huvudpersonen är osympatisk. Näe, den filmen ska jag inte se.

Hur går det för dig Snartis? Fortfarande blödningar?

• Liten med Mindre

Muggles - fler fibrer utan vatten kan inte ha varit någon hit. :( Tur att det "löste" sig. ;)

• Storasystern

Jaha, tillbaka på jobbet efter två härliga veckor ledigt!

sörjer att jag missade brunchen igår, det hade verkligen varit trevligt, men jag var hemma och oljade golv istället (låter det inte kul så säg??? :( )

Muggles om man blir mer kissnödig när man är gravid kommer jag att få bostätta mig på toa! Jag är ju ända där titt som tätt utan att vara gravid för det..

• start september

Ja, nu var man på jobbet igen.

Fortfarande mensvärk och jag pappersmuffar flitigt. Ingenting ännu dock. Jag har svårt att tänka på nåt annat!!!

Låter som ni hade det bra igår!

FruL, låter inget vidare att du mår illa. Kanske de där armbanden från apoteket
    som någon tipsade om kan hjälpa?

• Liten med Mindre

Muffa vidare September! Vi håller våra härdade tummar!

Förresten, igår fick vi veta att ett par kompisar fått en dotter - 2 månader för tidigt. Men de mådde tydligen bra både mor och dotter (1,8 kg). Skönt att höra!

• mugglesfan

start sept: är det "riktig" mensvärk el bara som molande i korsryggen? Jag hade molvärk innan jag plussade...

• Snart så....

morron tjejer,

åhhh vad jag önskade att jag hade kunnat följa med er igår!!! Sambon bjöd in vänner på fika och hade helt glömt bort att jag skulle iväg
    hahaha de berättade att hon oxå var gravid med barn nr 2 så vi kommer ha ca en månad mellan förlossningarna. Hon var lite nojjig öva att det inte var ett pluss så hon hade med sig ALLA testerna för att visa. HAhaha mkt gravidprat/symptomer mm blev det så kändes nästan som att vara med er.

Usch Frullan att du mår så illa, är det någon speciell mat som gör att du mår värre??

Cicci, det låter som du käkade en våffla för mig oxå? :D :D

Sweet, roligt att du hittade ditt borttappade ägg!! Hoppas det har fått dejt med simmarna nu

Annars har jag mått väldigt bra under helgen, lite blödningar, molvärk, illamående mm. Nu väntar jag på att telefontiderna på sös ska börja så jag kan ringa tjata lite på dem

• _koko_

Hello ladies och tack för igår! Åt inget mer på hela kvällen, hahaha...

Stötte på en kompis på vägen hem som även hon ska ha barn i juli. Blev såklart jätteglad för deras skull, men nu är det 5 personer i min omedelbara närhet som ska ha barn i juli. Jag känner mig såååå akterseglad...
    I bästa fall är det vår tur i maj (dvs förlossning i februari nån gång), och 6-7 månader är ju ingenting i det långa perspektivet, men ändå... :(

Var ganska ledsen igårkväll faktiskt. Nu har jag väl fått lite distans till det, men tiden går vansinnigt långsamt...
    Buhuu, deppmanteln!!!!
    *monterar ner glöggkranen och byter mot ölkran*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???