• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Javisst september!
    Man kan ju hoppas!!!!!!!! :)

• sweetstreet

Men vet ni ibland har jag helt sjuka tankar om detta med barn och just "NÄR befruktningen sker". Alltså jag kan tänka saker som, "tänk om det just denna månaden är ett ägg med anlag som gör att man får värsta monsterungen!!!" "Och nästa månad kanske man skulle fått värsta superbarnet"

Visst är det helknasigt!

• sweetstreet

Japp! Jag gillar också 24 skarpt!

men jag skulle ändå gärna se en liten utveckling av upplägget vad gäller story. För liiite parodi börjar det ju bli nu när Bauer ska rädda världen (=Los Angeles) varje gång och de har ofta någon liten intrig på CTU (chefen är ju nästan alltid lite konstig och Emot Bauer). Man böjrar liksom kunna upplägget vid det här lage så jag hade gärna sett en liten annorlunda typ av story denna säsong. Men vi får väl se...

• start september

Alla ens tankar kring detta ämne känns helt knasiga, så din tanke är nog inte värre än någon annans...

Åtminstone känns det som maken ibland tittar lite frågande på mig. Så tack trådisar för ni alla finns!

• sweetstreet

Japp det är tuuuuuur! Annars hade man kanske gått runt och känt sig ensammast i världen med sina knasiga tankar och idéer... :?

Här kan man ju gladeligen fråga, vädra och diskutera allt mellan himmel och gjord (eller mest blir det väl allt mellan ägg och tonåring) utan att känna sig dum. :)

• start september

Jo, inför varje säsong från och med nr 3 har jag funderat på om de verkligen kan få till 24 timmar igen som håller intresset uppe, efter första avnittet har jag tänkte, va - nu igen, men de har ju lyckats hålla mig klistrad vore bra. Förnyelse vore bra, fast jag undrar om konceptet håller för för mycket förändring?

• start september

Nu har maken lagat middag, hörs senare. Jobba duktigt Sweet så att du kan komma hem och ta hand om ägget!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???