• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Ingen liten norsk Page ute på tråden ikväll??

• sweetstreet

Page
    Hoppas du har ätit din mammas jättegoda mat nu! :)

Är du uppvuxen i Norge eller i Sverige eller både och??

*bara lite nyfiken*

• Lapinette

Antar att alla utom sweetstreet har gått och lagt sig. Själv har jag sett fyra episoder av 24 (säsong 4) och ska nu masa mig i säng. Tror att min chans att få till det är över för denna gång...nu är det bara en låååååång väntan till BIM.

• sweetstreet

Å 24!!!! :)

jag väntar med spänning på att den nya säsongen ska starta här snart! I januari någongång! :)

Ja kanske är det bara jag som är vaken.
    Och nu ska jag belöna mig för att jag varit åtminstone lite duktig idag och jobbat. Och min belöning blir att gå på bio! Eftersom maninte kan boka platsbiljettr här i USA så är vi tvungna att gå dit så vi är på bion ca 30 minuter innan filmen börjar. Annars lär vi få usla platser.
    Detta är superirriterande tycker jag! Man har ju blivit så van i Sverige att man bokar biljetter och att man då väljer plats. Sedan behöver man inte bry sig om det mer. Tycker det systemet borde kunna ta sig över Atlanten o hit också!

Sov gott!

• Page

Då är vi flera som BIMar i mitten av månaden! Jag har egentligen inte koll på när jag hade ÄL eftersom jag inte kände något denna gång men jag räknar att cykeln är lika lång som förra månaden. Känner dock inga som helst gravsymptom. Bra är det kanske eftersom jag har förvandlats till en julalkis. Inte en vit dag sen i jul!

• Page

Är tillbaka från Norge nu och *rap* är proppmätt på moderns mat. Nu borde jag stå mig till sommaren!

Sweet,
    Jag skulle inte säga att jag är uppväxt i Norge men jag har bott där en period. Nu är det bara mamma som bor där. Vi har 50 härliga mil mellan oss!
    Ingen föräldraledighet?? Men...vad gör man då?? Anställer en nanny? Shit, Sverige är ett bra land trots allt!

• Page

Jag kan inte bestämma mig om jag ska ta det lugnt med verkstaden en stund eller om jag ska vänta någon månad. Jag vill njuta av goda drinkar och bestråla min mage med sol på semestern. Och eftersom jag är en hypokondriker kommer jag att ta alla vaccinationer som VC anbefaller.
    Fast å andra sidan är sannolikheten att bli gravid ganska liten så varför inte fortsätta? Äh, känner mig kluven.

• Page

Sweet,
    Så du, maken och ägget någon bra film?

• Storasystern

Sweet, det låter bra! Jag ska försöka orka hoppas lite själv så att du inte behöver hoppas för två! ;)

Page, kör hårt, tycker jag! Det verkar ju förbenat svårt att bli gravid, så kanske är lika bra att fortsätta försöka...

Kan inte sova och är uppe alldeles för tidigt en söndag morgon. Blä! Mår lite trött-illa också, men det är vanligt för mig och alltså inget symptom...

• Lapinette

Sen julen så har jag inga problem att sova typ 10 timmar en natt och vakna vid 10-tiden och säga - är klockan så häääär mycket! Sover som en gris men det verkar som om jag behöver det då jag lätt skulle kunna snarka vidare.

Page - låter trevligt med intag av alkohol dock så dricker vi inte lika mycket under vintern som sommaren. Vi får se om det blir bättre med svensk sommar men nere i Cannes blev det lätt lite rosévin till middagen ute på terrassen på kvällen. Svalkande i värmen.

Sweatstreet - vilken säsong av 24 är man inne på i USA? Jag blev lite besviken nu (säsong 4) att nästan inga gamla bekanta är med längre. Saknar Palmer, Tony Almeda, dottern m fl. Fördelen med att köpa dem på dvd är 1.) Ingen reklam när det är som mest spännande 2.) man kan se 2-4 avsnitt i ett svep. Vi tog oss igenom de första 3 säsongerna under vintern i Cannes. Toppen då jag inte alls uppskattar fransk tv, allt är ju dubbat.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???