• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Nä, hänger kvar och har tråkigt. Känner inte heller att jag kan börja på något så här dags.

• Frejis

Vi har också börjat med Bisolvon. Tur att maken är förkyld då behövde jag inte övertyga honom så länge :) tre tabletter om dagen som man ska. Finns annars bra info om man googlar på nätet.

Muggles - du och jag fyller år samma dag, helt otroligt. Jag är också född 20 jan. Kul :) vi måste nästan träffas live för att jag inte känner någon annan som är född samma dag.

• pirr!

Vilken andra tråd? Finns det fler?

Fortfarande ingen böj i sikte. Har bara en sticka kvar..

• pirr!

Mindre-
    hälsa pojkarna i bounce. Jag har en hemlig crush på dem.. Killar som dansar grymt är det sexigaste som finns.. mmmmmmm!

Ha det så kul på söndag, girlies!

• mugglesfan

Frejis: va?! Jag känner heller ingen med samma datum. Men de brukar installera USAs president det datumet tror jag Jag får höra av mig i vår när jag närmar mig huvudstaden för en träff.

• Page

Mindre,
    Vad kul att gå på någont sånt! Man blir alltid så glad efteråt. Så fort jag har varit på en konsert undrar jag varfør jag inte går oftare. Jag har dock lovat mig sjælv att jag ska gå mer på teater i år. Vælspenderade pengar!

Muggles,
    Jag ær mycket tunn men jag hoppas att jag kommer upp till rætt fettmængd. Jag går inte upp i vikt av mat eller kosttillskott før den delen så gå till e dietist kænns onødigt. Jag skulle sækert gå upp om jag børjade styrketræna, men då ær det ju inte fettmængden som økar. Jag nojiade upp mig med det om vikten eftersom Cicci L ær lite orolig før sin, och dessutom så står det så mycket konstigheter på internet.

• Liten med Mindre

Trevlig helg!

Jag ska vinka till pojkarna Pirr! Lycka till i äggjakten. Påskharen kommer att bli så avis på oss som är experter på äggjakt när påsken kommer. :D

Syns på söndag ni som dyker upp.

• Page

Jag satsar på ett decemberbarn! Jag ær ett och har alltid hatat det så kommer sækert bli ett sådant hær också.

Nenne,
    Skønt att aortan såg fin ut. Vi har kanske samma fel på magen egtersom de inte finner något fel på min heller. Trots det har jag ont som faaaan ibland.

Dags før ett skønt bad med levande ljus och champange!

• Page

Ha det så kul på søndag. Gløm inte att ta kort på era æn så længe platta magar!

• Liten med Mindre

Så länge du mår bra och har regelbunden mens och så tror jag inte det är någon jättefara Page.

Men satsa i alla fall på att få i dig ordentligt med bra mat och mellanmål om du är orolig (oavsett om du är hungrig eller ej), häll olja och nötter på salladen etc.

Tjing!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???