• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

ja shit om det fortsätter i denna takten så kommer jag bli som ett klot ahahah

Ja ska ringa till sös på måndag igen, skulle vara skönt att åka till medans jag är sjukskriven

• Moppy

Alltså jag hade riktigt kraftiga aladåber dagen innan böj (söndags), dagen för böj (måndags) och dagen efter (tisdags). Verkligen som om man kläckt ett ägg. Så mycket aladåb hade jag t ex inte förra cykeln. Sedan har det varit aladåb fritt onsdag-torsdag och nu kom en aladåb igen + att jag känner att det kniper i vänstra äggstocken. Ska nog testa så jag inte fått en ÄL till (kan man få det så tätt??). Kan ju också vara gammal sperm, men den var liksom klar till färgen (sorry om äckligt...)

• nu är jag fruL

har du sett avsnittet av simpsons när homer bestämmer sig för att bli så fet så han får jobba hemma?

i så fall så förstår du vilken sorts klänningar du och jag kommer vagga omkring i i sommar

• _koko_

EN VECKA??? Lever vi på stenåldern eller??? Vaf*n ska vi med internet, email och datorer till om det ändå tar en VECKA att skicka ett sketet papper???????

:[ :[ :[

• Moppy

Fru L: när har du beräknad födsel förresten? September eller augusti? fattar inte hur man räknar riktigt...

• nu är jag fruL

moppy: utgår man från näs sista mensen startade så är det beräknat till 8:e september. ett mycket bra datum anser jag

• Lapinette

Det var jättelite blod men jag blev lite ledsen när jag såg den och tänkte shit, ska jag ha mens redan? Ville inte säga något till mannen (oroa honom i onödan) utan gick och la mig och tänkte att vi får väl se imorgon. Imorse aladåb men inget blod...och under natten hann vi med en omgång till!

Ingen annan som haft blod vid ÄL?

• Moppy

lapinette: kan man inte blöda lite när äggblåsan spricker, typ om man har en kraftig ÄL? tror inte att du ska vara orolig för det!

• Lapinette

Början av september låter absolut toppen! Ta massor av semester i sommar och sen vara mammaledig i 1 år (säger planeringsfreaket). Önskar jag kunde lyckas så bra i min planering....men får väl vara glad om det går.

• Moppy

Perfekt datum FruL, då kan du gå på mammaledighet i samband med semestern och få en lång härlig ledighet både i sommar och nästa sommar!! Jag vill också ha ett september barn... BUUU!!! :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???