• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

japp kokosflingan jag är viiiiit som snö på ALLA sätt
    var definitivt, ung okysst, oskuld och aldrig smakat starkt när jag gifte mig

slå upp präktig i lexikonet så hittar du mig De använder mig som exempel i undervisning i uppfostran i dagens skola
    så det så...

men porr... och sånt....
    har aldrig liksom halkat in på det. MEN det är vel aldrig försent
    ska nog till leksaksaffären i helgen. jag och maken var ju där innan jul.
    Jag tror att boris kommer gilla om det börjar sprattla och pirra i morsan ännu mer

• Snart så....

*harkel* jag måste nog oxå vara vit som snö för har inga leksaker eller p-rullar

• nu är jag fruL

snartis
    Kommer definitivt INTE våga rida så länge. Näe tror att jag måste sluta under våren. tror inte heller det är bekvämt att rida med mage. Har kompisar som försökt men det blir för knöligt.

• Snart så....

wiiihooo har utmanat mig själv i några dagar så nu kan jag äta päron och clementiner :D :D :D
    vägrade acceptera att jag inte kan äta frukt!!

• Bröllopstokiig

Jag har en STOR dildo, och en penisring! Min Dildo är dessutom chockrosa! Penisringen undrar jag vart den tog vägen nu när jag tänker efter, men den har liksom små horn som sticker ut runt om kring den, så den är bra för både tjejen o killen! Sen har jag tandpetare som ser ut som ollon! Ha ha, tog fram dem till oliverna när mamma var upp och hälsade på och hon satt där och suttade på pinnen mmmm vad gott liksom, sen sa jag att hon skulle kolla närmare.... ha haha
    Hon tyckte: Äsch vad löjligt.... *fniss* liksom....

• Snart så....

Frullan, hade man en lugnt gammalt ök som man kunde ut och mysa på vore ju det en sak. Men skadad som man är så är ju inte lika roligt

• Liten med Mindre

Ooo - leksaker! Är ju helt begistrad sedan min julklapp tog "oskulden" av mig. Öhm, en till gång då. "Leksaksoskulden". :D

Fast p-film är det mer begränsat med erfarenhet av. Vet att Malena visade mjukisar när hon sände tv i början på 90-talet. Sen halkade jag in på ett "intressant" program när betal-tv sände gratis för några år sen. Var bara tvungen att titta. Fattar verkligen inte hur kameramannen bar sig åt. *rodnar* Fast handlingen var ju rätt begränsad...

• start september

Förhud ja. När jag var 15 hade jag haft 1 pojkvän (vanlig typ med förhud). Hade stiftat bekantskap med hans sn-pp, och fattat tycke

Efter ett tag ser jag en p-rulle (inte avsiktligt egentlien) och får syn på en omskuren

Jag blev livrädd! Den såg ju helt annorlunda ut? Läskig dessutom. Var min pojkvän onormal? Jag föredrog ju den! Senare, ny pojkvän, jag var lite skeptisk inledningvis tills jag insåg att han var skapt som den första. Puh. Först långt senare knäckte jag vad omskärelse betyder...

• Liten med Mindre

Stor och rosa? Nä, en lagom och blå delfin, som tål vatten. :) Dykare som jag är...

• start september

Har aldrig prövat leksak heller, men har blivit lite inspirerad av denna tråd. Vart ska man gå i Stockholm nu igen?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???