• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Nej visst är det hemskt!

Försöker vara produktiv men ibland är det svårt som jag vet inte vad...

Har en viss benägenhet att "låsa mig" när det tornar upp sig alltför mycket jobb. Massvis med "lösa trådar" som ska knytas ihop, men man vet inte i vilken ände man ska börja!

• sweetstreet

Känner hur min stressnivå liksom ökat gradvis dag för dag den senaste veckan. Usch det ska bli sååå skönt när man lämnat ifrån sig detta! Men så är det ju alltid med dead lines.

• nu är jag fruL

Jag är precis tvärtom.
    Det är när jag har massor att göra och press på mig som jag trivs och jobbarv som bäst. När jag har lite att göra och som nu lite lugn och ro. Då blir jag helt apatisk. Näe jag vill ha ett överfullt skrivbord med en aktivitetslista som är föööör full, annars funkar inte jag. Jag blir helt trött av för lite att göra.
    trist.

• sweetstreet

Tja, för mig är nog den trista Svensson-trallen bäst. Du vet "lagom mycket". Är som du också; att om man har ingenting att göra blir det suuupersegt och då är det jobbigt at ta itu med även de små sakerna. och då kan man bli stressad av att man inget har att göra.
    Men när det är alltför mycket "lösa trådar" har jag svårt att bestämma mig för i vilken ända jag ska börja nysta.

Bäst är när man har ganska mycket att göra, men man vet ungefär hur man ska gå till väga med allt!

Just nu känns det lite som att när jag vänder upp en sten för att kolla vad som är där under så öppnar sig ett hel universum! Och när man tittar upp inser man att man står på en stenstrand och att det är ett universum under varje sten!!!!!

Och då måste man ju bestämma sig för vilka stenar man ska lyfta på. Och vilka universum man ska undersöka närmare.

ojoj vad flummigt det blev.... Sorry!
    ;)

• nu är jag fruL

flummigt men väldigt talande och tydligt.

inget drömläge alltså. Synd att du inte kan langa över några stenar till mig. Skulle behöva ett par...
    MEN i morgon ska jag börja på riktigt...
    hur var det jag sa igår
    samma sak typ

• nu är jag fruL

men nu ska jag gå om typ 10 - 20 min så då är det ju knappast ide att börja jobba... eller hur?

• sweetstreet

Nope!

Ha en skön kväll FruLLan!!

Och tänk på att du du faktistk inte är ensam i hålan längre (Hålan i dubbel bemärkelse!!!).
    Du har ju Boris med dig som sällskap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

• viktualia

Näpp!

FruLlan är inte ett dugg ensam för hon är på väg på middag hos mig!

*åter till köksregionerna*

• start september

Känner igen det där med stenarna Sweet.

Återvänder till mitt stökiga jobb på måndag och innan dess ska jag vara flitig student. Jag som inte har pluggat på ett gäng år hade glömt hur man gör...

Dessuton har jag ju heltidsjobb med att hänga här

• nu är jag fruL

hejsan tjejor
    Nu ska jag till att bege mig
    Till smygläsaren vickan
    ha ha ha

Just det ja sweetan...tänkte inte på det...jag är ju två nu
    shiiiiit
    och mer än vanligt alltså....har ju alltid sagt att jag har flera personlighjeter men snart finns det en KROPP i min KROPP hur jäääävla läskigt är inte det att tänka på
    ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

lycka till med jobbande och pluggande tjejer

here i come vickan

natti natti alla

eööer hej svejs om ni inte sover

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???