• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Men Nenne!
    Det är ju skönt att höra att han klickar med vaniljsåsen i musen och inte enbart i din tårta med dina berömda cake toppers!!! :D :D :D

• nenne78

jaaa, jag tror också att man blir lite stressad av att vara här. Samtidigt är det så himla kul och trevligt att man inte kan låta bli
    För min egen del är det inte det att "alla andra blir gravida" utan att jag dras ner i deppigheten när det inte funkar, fastän jag inte egentligen tycker det är särsklit något att oroa sig för ÄN.

• nenne78

hehehe jaaa men det är ju gott med vanlijsåsen i tårtan

• sweetstreet

Jag tror att minman är jätteledsen också, men jag har definitvt MYCKET värre humörsvängningar så det märks nog mer på mig.... Hu! Stackars omgivning.

Eller snarare stackars honom, för just de här svängningarna försöker jag vekigen undertrycka på jobbet.

Ja det förstås, stackars ER ocks¨å, för ni får er ju en släng av sleven titt som tätt ni med! :?

• nenne78

missförstå mig rätt - jag tycker självklart att man ska häva ur sig all ledsamhet här när det inte funkat. Men jag tror att om jag inte hängde här så skulle jag tackla mensen bättre. Det blir lite effekten, oj vad ledsna de är, jaaa det kanske man ska vara... undermedvetet liksom.

• sweetstreet

Nenne du får bara se till att inte bjuda på tårtan till alla de där kvinnorna som blir gravida av att tvätta kallingar!!!

De kanske alla skulle bli på smällen då! Jag menar en tårta med sådan vaniljsås och med sådana cake toppers. Vad annat kan man vänta????? ;)

• nenne78

å jag vill bara älska med honom av ren lust och inte "nu är det dags att stoppa in den"

• nenne78

hehehe nä något tårtkalas vill jag inte bjuda på då. Inte förrän jag själv är på tjocken och behöver en vän att dra barnvagnn med. *ler illmarigt och gnuggar händerna*

• sweetstreet

Jo jag fattar.
    Kanske är det lite så för mig med. Eller VAR. Nu känner jag mig verkigen superdeppig när mensen kommer oavsett vilka reaktioner det är här inne på tråden.

Så nu tror jag min stress över andras plus liksom har tagit över.
    Vet att det är superdumt, men det är svårt att styra över.

• nenne78

hey, när passerade vi 8000?

var jag med??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???