• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • ljuvlig

nu är jag fruL;
    Ja, vi ligger ganska lika. Fast du är 6 dagar före mig
    Visst går man och småoroar sig för missfall eller att något ska hända. MEN jag försöker intala mig att om något händer beror det på att fostret inte var/är friskt, inte på mig...

• Bröllopstokiig

Hej Sweet,
    Jag fick ÄL 2 dagar tidigare med RR, dvs den kom på dag 12 istället. Men du testade ju från dag 12, så det är ju lite konstigt. Har du gjort rätt när du kissat på stickan? Fösta gången satte jag ihop delarna fel, så det blev inget utslag alls!
    Men sexa på bara, så du inte missar något. Låpter konstigt om du skulle få den tidigare än dag 12, om den är sen annars!

• Bröllopstokiig

Jag ska ju göra NUPP nu på onsdag nästa vecka, så jag lugnar mig tills dess. BM kommer ringa tillbaka till mig under dagen eller i morgon, sen får man ju ha i åminne att alla är ju faktiskt olika!

• sweetstreet

Känner mig just nu jävligt deppig måste jag erkänna!
    Hade liksom verkligen hoppats på denna Älen eftersom man var lite ledig runt jul och nyår där så man kunde stress ner lite.

Men vad händer då?!??!?!?!

Det Jävla ägget vill inte komma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ändå försökt 6-a på varannandag, men det känns nu nästan meningslöst. Jag menar "tandborstsex" är inte det roligaste i vanliga fall, men det är åtminstone lättare att motivera sig när man vet att man ligger rätt i tiden!!!!

Shit!
    Känns just nu som om jag snart måste ge upp hela barnverkstan för jag tror helt allvarligt att jag håller på att bli FÖR nojjig och deppig.... :(

• nu är jag fruL

silverdrake: testa CB kan man ta vid BIM.

sweetan: gumman KAN det vara så att du inte la något ägg denna månad? Förra månaden fick ju inte jag någon böj alls. Antingen missade jag ÄL och den kom tidigare eller så la jag inget ägg. Så tror jag att det var.

MEN som tröst kan sägas att månaden efter det förlorade ägget var just den månad jag blev gravid.
    KLEN tröst jag vet
    men...

MEN hade ni inte 6 alls innan ÄL? Sen Släpper ju ägget böj dagen. Många blir befruktade efter...så det behöver inte alls vara kört.

• nenne78

silverdrake
    du kan ju testa redan den dagen du har förväntad mens, så gör ett test NU Det låter intressant... om du nu vill ha ett fjunigt gostroll till hösten

• sweetstreet

Tja, eller så har ägget skubbat ut supertidigt så man missade det när det schwischade förbi i brallan!

SKKKKIIIIIIIITTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Och igår försökte vi få till det, men vi var båda så ini-helvete-trötta och osugna så efter tappert kämopande en stund insåg vi att det helt enkelt bara inte skulle funka. Så vi gav upp och somnade.
    Ja, jag vet att det är att kasta in handduken, men va fan! Om man bara ligger och tänker på att ägget säkert redan är borta eller inte har tänkt komma alls denna månaden är det SVÅRT att motivera sig när man inte har den minsta gnuttan lust. Tvångssex KAN fungera men för mig känns det som om att man åtminstone ska ha någon liten motivation i form av att man vet att det är rätt dagar så det KAN resultera i något.

Oj vad jag gnäller nu ser jag.
    Men jag känner mig faktiskt så himla uppgiven...... :( :( :( :(

• nu är jag fruL

sweetan
    Nej gumman
    inte deppa ihop. MEN om du gör det så ska du göra det här med oss.
    Varrannan dag men det är ju jätte bra!!!!!!! då har ni gjort vad ni kan.
    Råkade ägget komma dagen innan du började testa så kan ni ju ha träffat rätt.

och jag tycker absolut inte att ni ska lägga ner verkstaden. Jag vet hur man stressar. Men kommer du verkligen kunna koppla bort verkstaden trots att du intalar dig det. Vet inte om jag hade kunnat det.

Usch vad jag skulle vilja krama om dig och krypa ner på golvet brevid dig och leta efetr ditt borttappade ägg.

• sweetstreet

Å FruLLan vad du är go!!!!!!!!! :)

Just nu sitter man här vid datorn och känner sig på uselt humör (inte arg, utan bara sådär genomlessen som man kan känna sig) och när du är så himla gullig så börjar man lipa!!
    Helt otroligt!

Överkänslig, JAG??!?!?!?!!!! Nääää vadå..... :?

• nu är jag fruL

Jag vet hur det är att inte orka.
    Jag tyckte att vi skulle ha 6 på 3.e dagen efter böjen också men varken maken eller jag kunde hitta minsta motivation. Ibland orkar man bara inte.
    jag förstår. Men det hjälper ju inte i din situation.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???