• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

oj vad mycket snack det vart om träning
    själv tränar jag aldrig. Jag rider men det är terapi inte träning,utan en terapi som är extremt bar för kroppen

undrar just hur länge jag kan hålla på med det... Kändes lite kontigt att sitta up på en rodeo häst i tisdags och veta att man har en boris i magen...

nåja vi får se.
    men slutar jag kommer jag ju inte röra mig alls och det är ju inte så bra. Men det finns ingen träning jag tycker är kul. Så... fy vad tjock jag kommer att bli

• nu är jag fruL

BRA för kroppen så klart

• Liten med Mindre

Tack Lapinette. Jag tror vi har lika smak då - för jag gillar Nineves pass skarpt. Hon är mammaledig nu, passande nog, så att inte frågan blir helt OT.

FruL, du får väl ta långpromenader med hästen i band då, när det börjar kännas osäkert att rida. :D Eller longera? Fast det kanske inte är lika givande förstås.

• Liten med Mindre

Tur att Muggles som är en träninsmänniska blivit gravid, så att det inte bara var vi träningsmänniskor som blev kvar på cykeln...

• Liten med Mindre

Blev lite orolig där när tanken först slog mig. *gnuggar bulan i pannan*

• nu är jag fruL

kan ju säga att det är betydligt säkrare att sitta på en häst än att gå ut och gå med en yster häst i ett band. Näe du då sitter jag hellre på, mycket mer kontroll.

• start september

Har sedan ett antal år kommit ifrån all regelbunden träning förutom promenader tyvärr. Och inte är jag gravid för det...

Lite trist är det eftersom jag är sugen på att börja styrketräna igen, men skulle jag lyckas bli gravid lär jag inte våga. Eller kan man det om man mår bra?

• mugglesfan

Nähä, den länken gick bra? Ok...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???