• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

fruLlan: jag red förut, höll på i 7 år ung men tröttnade på dressyr (ville eg hålla på med hoppning men där jag red var man tvungen att rida dressyr varje vecka för att få hoppa och det blev så satans dyrt. Iofs förstår jag iden att dressyr är nödvändigt även för hoppning men ja...). Jag tror du kan rida de första 3 mån iaf, tills magen blir besvärande. Det vet jag andra som gjort. Sedan får du väl hålla upp några mån efter förlossning för då är ju bäcken mm "uppmjukat".

• Liten med Mindre

OK, ingen häst i band.

Vi får helt enkelt starta en promenadgrupp när magarna blir för stora för annat.

• Bröllopstokiig

Jag rider bara på min man nu för tiden, det är mycket skönare!

• nu är jag fruL

ha ha ha cicci du är knäpp

fast min man kan inte lika många rörelser/övningar som hästen

näe usch jag kommer sakna ridningen så enormt. fattar INTE hur jag ska klara mig utan den. men det får gå. jag kommer få sjuuuukt abstinens.

mugglan: hoppning är min stora passion också särskilt i terräng. Men dressyr är ju som sagt grunden till allt. Jag är kass på dressyr men tycker det är kul ändå.
    Näe som allt i mitt liv så ska det gå fort och vara spännande och livligt, så såklart är det hoppning som är favoriten

• nu är jag fruL

ha ha ha
    det är kul att folk i den här tråden läser snick snack tråden och tvärtom

OT inlägg jag vet....

Har INGEN lUUUUUUUUUUUUUST!

• Meddelande borttaget
  • mugglesfan

Det har jag hört om de som tränar mkt också - har man mycket magmuskler så håller de liksom emot när barnet ska födas och då tar det längre tid. Men då kanske man slipper spricka så förbannat iiiiiiiiiiihhhhhh
    Fast som förstföderska verkar man inte spricka lika mkt ändå...

Jäklar vad påläst man har blivit...

Fast Omsan kan säkert korrigera mina ev felaktiga uppgifter. Har ju ingen praktisk erfarenhet än

• nenne78

haha min syrra sprack på tvären med andra ungen iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh

• nenne78

åkej, där fick jag en hel hög att tveka inför förlossningen. .-(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???